2016. június 15., szerda

Lookfantastic Beauty Box #LFJETSETTER - 2016. június



Megérkezett hozzám a Lookfantastic Beauty Box júniusi kiadása is, egész időben. Ennek a doboznak az LFJETSETTER nevet adták és praktikus ( nemcsak) nyári termékekkel pakolták meg, amik utazáshoz tökéletesek.

A rendeléssel\feliratkozással kapcsolatos infókat egy korábbi bejegyzésemben találjátok: ITT

A doboz, a mostani árfolyamon 4.633 Ft volt, ingyenes szállítással ( és minden hónapban valami komoly nyereménnyel ) - ennyit kimondottan megért szerintem :)



A doboz tartalma:

Elle UK magazin - minden hónapban jár mellé

  • Caudalie Premier Cru szemápoló krém - minta, 10 ml
  • Naobay Oxigenating hidratáló krém - utazó méret 22 ml
  • Korres tusfürdő - utazó méret 40 ml
  • Mr. Blanc fogfehérítő tapaszok - 3 tapasz
  • Cowshed hidratáló kézkrém - teljes kiszerelé 50 ml
  • Dead Sea Spa Magik BB krém - utazó méret 15 ml
  • Tan Organic önbarnító olaj - minta 25 ml 




A Naobay krémnek nagyon örültem mert a hazai Pixibox révén már találkoztam vele és szuper minőségű natúrkozmetikum - egy a baj vele, hogy ez nem nyárra való, ez tényleg egy gazdagabb, nehezebb krém. Úgyhogy félreteszem a hűvösebb hónapokra. Őszintén szólva hidratáló krémben jobban passzolt volna egy napvédős verzió.


Ilyen fogfehérítő tapaszt vagy csíkot vagy mit még sosem próbáltam, úgyhogy hajrá nekem :) De ezt mindenképpen jó ötletnek tartom ebben a kiadásban.


Már megint az egyik kedvenc márkám a Korres és ezt a bazsalikomos-citromosat még nem is próbáltam. Szuper friss illata van, nyárra remek!


A Cowshed márkát már az egyik ajakápolója révén ismerem, meg annak idején az Asos webáruházban is szemezgettem a termékeikkel. Egy kézkrém mindig jól jön, felőlem mindegyik dobozba tehetnének egyet :)


Nem ismerem ezt a márkár úgyhogy számomra teljes újdonság a Dead Sea Spa BB krémje, de egy utazó kiszerelésű BB krémnek ilyenkor mindig örülök és az árnyalat is jónak tűnik. Ebben szerencsére van fényvédő is ( SPF 15 ) és C valamint E vitamint is tartalmaz.


Na ez pedig komolyan megdobogtatta a szívem, a Caudalie márkát szeretem, nagyon jó, viszont én nem tudnék annyit kiadni a termékeikre hogy mindent teljes méretben megvásároljak mert amúgy elég húzós árakon elérhető - ez a szemápoló krém teljes áron 50 Font körül van, ami kb húszezer Ft ! De mivel ez elég nagyvonalú mennyiség, így talán 1-2 hónapig is elég lesz, szóval rendesen ki tudom próbálni, anélkül hogy egy vagyont fizetnék érte :)

Nagyon kellemes, rózsás illata van és nemcsak ápol hanem felélénkíti a szemkörnyéket.


Önbarnító olajam még szintén nem volt és ez az első találkozásom a Tan Organic márkával is. Szimpatikus hogy természetes összetevőkből áll és finom citrus illata van. Mindenképpen ki fogom próbálni!



Vélemény:

Ismét biztosra mentek, csupa olyasmit pakoltak bele ami a legtöbb embernek elnyeri a tetszését. Egyedül a Naobay krém lóg ki egy kicsit mert tényleg nem egy nyári kence. Az önbarnító olajat és a BB krémet telitalálatnak érzem, ezek tényleg jók egy ilyen nyárindító dobozba. A tusfürdő és a kézkrém is okosság :) A fogfehérítő miazokat meg majd kipróbálom, szerintem az sem rossz ötlet. A doboz sztárja meg pedig a Caudalie szemápoló!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...