2016. december 7., szerda

HQhair Beauty Bauble - igazi karácsonyi csecsebecse



Karácsonyi ajándék tőlem-nekem :) Abban a pillanatban ahogy megláttam teljesen elolvadtam ettől a mesebuboréktól, egy csillogó kis gömb, megpakolva nagyon menő sminkcuccokkal!

Mivel az ára a benne foglalt termékekhez képest elég kedvező és a HQhair oldaláról a szállítás ingyenes ezért meg is rendeltem. 18 nap alatt érkezett meg hozzám és alig vártam hogy kibontsam.

Gyönyörű kis átlátszó gömb, valami szörnyű csillogó szalagokkal megpakolva amik jól mutatnak, de irtó nehéz volt kibogozni közülük a kincseket :)

A benne található dolgok pedig bárkinek a szívét megdobogtatják aki szeret sminkelni! Csupa olyasmi ami az év végi eseményekhez, partikhoz jól jön. Arcra, szemre, szájra, szempillákra.


Tartalom:

Illamasqua Hydra Veil Primer - Mini

Nudestix Lip and Cheek Pencil in 'Whisper' - teljes kiszerelés

Illamasqua Gleam Highlighter in 'Supernatural' - teljes kiszerelés

Obsessive Compulsive Cosmetics Loose Colour Concentrate szemhéjpúder 'Brasstacks' - teljes kiszerelés

Illamasqua Mascara 'Gain' - teljes kiszerelés


A Nudestix és Illamasqua sminkjeit ismertem már és lenyűgözőek, már azokért megérte volna, de az Obsessive Compulsive szemhéjpúdere is csodás!


Az Obsessive Compulsive loose szemhéjpúdere csodálatos réz-arany árnyalat, minden ünnepi smink tökéletesebb lesz vele.


Az Illamasqua Hydra Veil primer egy hidratáló sminkalap, ami egyenletessé teszi a bőrfelszínt.


A Nudestix Lip and Cheek Pencil 'Whisper' árnyalatban a tökéletes matt nude.


Az Illamasqua szempillaspirál számomra az egyik csúcs ebben a csomagban :)


Az Illamasqua Gleam Highlighter 'Supernatural' árnyalatban pedig szintén maga a tökély, lehengerlően szép színe és állaga van.


25 Fontért ITT tudjátok megrendelni, a benne lévő holmik értéke 80 Font körül van, úgyhogy nagyon különleges ajánlat! Pillanatnyilag még van készleten, de limitált kiadás, úgyhogy nemsokára valószínűleg elfogy.

2 megjegyzés:

  1. Ez tényleg szuper kis ajándék:). A képek nagyon hangulatosak:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát igen, minden karácsonyi időszakban meg szoktam lepni magamat is valamivel, most erre esett a választásom és nem bántam meg :) A képekhez meg egy jópofa DM-es égősort használtam, az is új beszerzés :))

      Törlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...