2016. december 5., hétfő

Revlon Colorburst Lip Butter - Candy Apple és Pink Truffle




Pár helyen már találkoztam ezekkel a színezett ajakbalzsamokkal a neten és csupa jót olvastam róluk, így nagyon örültem amikor a Notino oldalán rátaláltam a Revlon ColorBurst Lip Butter termékekre. 

Két színt választottam egy nude árnyalatot és egy élénkebb, vidámabb pirost: Pink Truffle és Candy Apple. 


Az állaga gazdagon krémes, valahol a rúzs és az ajakbalzsam között helyezkedik el. Azonnal jólesően hidratálja az ajkakat és szinte érzékien hamvassá teszi őket.

A legnagyszerűbb benne, hogy tökéletesen lehet rétegezni, egy rétegben épp csak ad egy kis színt és további felvitellel egyre gazdagabb és mélyebb árnyalatot érhetünk el. Ha akarjuk színezett ajakbalzsam, ha akarjuk remek, krémes rúzs.

Nagyon jó választás azoknak akik nem akarnak mindennap rúzsozni, de mégis szeretnének egy kis színt. Egy ilyen ajakvaj+ szempillaspirál egy rohanó reggelen és máris van rajtunk egy kis smink.

Amit szintén imádok benne, hogy nem ragad, szépen egyenletesen lehet felvinni és viszonylag sokáig tart - persze ez nem egy tartós rúzs, de az újra felvitel is megvan egy másodperc alatt, naponta párszor utánanyúl az ember, evés-ivás után és oké. Amúgy is egyenletesen kopik, nem hagy minket foltosan :)

Illat és ízmentes! 



Mango és shea vajat valamint kókuszolajat tartalmaz - így még a harsányabb színeknél is biztosítva van az ápoló hatás.


A Candy Apple árnyalat egy bájos, vidám élénk piros - azonnal beleszerettem. Egy rétegben és masszívan rétegezve is imádnivaló!


A Pink Truffle sötétnek tűnik, de az ajkakon egy perfekt nude árnyalat, tökéletes szín a hétköznapokra.


Az alábbi képeken közepesen rétegeztem őket:


Candy Apple


 Pink Truffle


Vélemény: Imádom, tökéletes kis segítői a hétköznapoknak, azonnal üdévé teszik az arcot, ezentúl mindig lesz a táskámban pár darab és még több árnyalatot is tervezek beszerezni! Ha bárki tud még ajánlani egy-egy kipróbált színt írja meg :)

1 megjegyzés:

  1. És ha már említettem, hogy olvasmánypótlok...XD

    Én is a Candy apple árnyalattal szemeztem, meg a Red Velvettel, végül utóbbi jött velem, mert nem voltam benne biztos, hogy a másik is jól állna...Mondjuk én minden nap rúzsozok, mert imádom a rúzsokat, így még nem jutottam el eddig a termékig - túl sok szép rúzsom van, nem bírok betelni velük.
    A tartósságától félek, bár a nem hagy foltosan dolog picit megnyugtatott, még a mászkálás lehet probléma, de majd kiderül az is...Kíváncsi leszek rá. :)

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...