2017. április 20., csütörtök

Coachella 2017

A Kaliforniában megrendezett Coachella fesztivál mindig rengeteg sztárt, celebet vonz, vannak akik évről évre rendszeresen látogatják és természetesen mindenki igyekszik eltalálni a legcukibb vagy legvagányabb fesztiválszettet. Itt szinte semmi sem tilos, a fehérneműben vagy bikiniben való megjelenés ugyanúgy előfordul mint a csipkecsodák vagy akár tetőtől talpig csillogó overál. Én most elsősorban igazi fesztiválos outfitek közül válogattam:



Emma Roberts több menő szettet bemutatott a Coachellán töltött idő alatt, de nekem ez tetszett a legjobban, a gyönyörű hímzett csizmával együtt


Jamie Chung valamelyik medencés partin viselte ezt az ízig-vérig nyárias öltözetet


Kaia Gerber pedig maga a megtestesült Fesztivál Barbi, mennyire légies és elegáns még ilyen tipikus bakancsos-sortos cuccban is


Lottie Moss imádnivaló ebben a fekete-fehér összeállításban


Selena Gomez pedig komoly kilencvenes évek hangulatot hoz ebben a virágos cukiságban


A SincerelyJules bloggere egy igazi fesztiválikon ebben a tökéletesen összeválogatott szettben


Negin Mirsalehi blogger súlyosan elragadó, mindent imádok rajta


Chiara Ferragni kicsit merészen öltözött fel ( vagy vetkőzött le ) de ezt azért muszáj megmutatnom, mert szerintem jó pár évvel ezelőtt volt egy Sziget Fesztivál amit én hasonló cuccban nyomtam végig a nagyimtól elcsent antik horgolt hálóingekben és Cult bakancsban...fiatalság, bolondság...



Képek forrása: Pinterest


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...