2017. április 21., péntek

Heti Miegymás - Tavaszi csinosságok


Én esküszöm, hogy nagyon önmegtartóztató voltam vásárlás terén az utóbbi hónapokban és azt hittem ez így is marad, de amint elkezdett tavaszodni - hózáportól függetlenül - én kezdtem érezni azt a tipikus "nincsegyrongyomse" állapotot. Innen a következő lépés az volt, hogy elkezdtem böngészni a kedvenc üzleteim online kínálatát. Hát, elvesztem, mondanom sem kell hogy jó pár dolgot kinéztem magamnak. Nyilván ezek közül majd válogatnom kell és legfeljebb egy-egy darabot fogok megengedni magamnak, de azért megmutatom nektek, mikre bukkantam :)


Kezdjük a táskákkal, egyből bele a közepébe:

( muszáj szereznem egy kistáskát rattan beütéssel, ezt biztosan tudom...)


Persze, ez tetszik a legjobban. Zara, 14.995 Ft


Szintén Zara, 7.995 Ft

Reserved, 6.995 Ft

Ezen is elgondolkodtam mert gyönyörűség, Reserved, 6.995 Ft



Ősszel és télen erősen vonzódtam a minimál cuccokhoz és fekete-fehér-szürke-bézsben nyomultam, de most hogy megláttam ezeket a romantikus, fodros, habos, csipkés szépségeket azt hiszem átfordult bennem valami és akarom őket :)




H&M, 12.990 Ft


Ez egy megveszekedett gyönyörűség, de az ára miatt nem fenyeget közvetlen veszély vásárlásilag, H&M, 29.990 Ft



Ez a szupercuki csíkos Mango ruha is nagyon tetszik, 9.995 Ft


Ez nem biztos hogy jól állna nekem, de azért lehet hogy benézek a Zarába és felpróbálom. 12.995 Ft


Néhány csinos felsőre is szükségem lesz:


Ez egy biztos vételnek tűnik, H&M, 8.990 Ft



Ezzel kapcsolatban meg egyszerűen jó megérzéseim vannak :) H&M, 5.990 Ft


Szintén elkerülhetetlen vételnek tűnik, Mango, 5.995 Ft


Ez a csíkos, megkötős Promod felső is elég csinos, 8.995 Ft









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...