2017. december 12., kedd

SKINFOOD - Aqua Grape Bounce Mask



Egyszerűen muszáj erről a maszkról írnom bővebben, mert szenzációs, szeretem amikor egy kozmetikum ennyire felülmúlja a várakozásaimat :) Egy időben rá voltam kattanva a szőlős termékekre és abban az időszakban vettem ezt a maszkot is. Na most ebben csak az a poén, hogy ennek az igazi szőlőhöz semmi köze nincs, ún. tengeriszőlő, más néven sóskaszőlő kivonatot tartalmaz. 

A tengeriszőlőt kozmetikumokban előszeretettel használják, mert remek antioxidáns, antibakteriális tulajdonságokkal rendelkezik, magas az ásványi anyag tartalma, gazdag A és C vitaminban és telítetlen zsírsavakban.



A maszk cupra hidrogél anyagból van ami tökéletesen illeszkedik a bőrhöz és elképesztő mennyiségű hatóanyagot képes magában tartani. Ne is úgy képzeljük el mint egy fátyolmaszkot, ez sokkal zselésebb, ami szinte nehéz a sok esszenciától.

20% tengeriszőlő kivonatot és 40% mélytengeri vizet tartalmaz ami az Ulleungdo sziget környékéről származik. Ezen kívül van még benne ázsiai gázló kivonat, ami sebgyógyító, gyulladáscsökkentő, bazsarózsa gyökér kivonat ami bőrvédő és antioxidáns, ír moszat kivonat, szintén gyulladáscsökkentő, kamilla és gardénia kivonat, alga és kollagén - szóval egy igazi nagypályás bőrvédő és nyugtató, hidratáló csodamaszk.




A maszk két részből áll, így könnyebben is illeszkedik. Tisztítás, tonizálás után kell felügyeskedni, majd akár 20-30 percet pihenni. A bőrnek komoly hidratálást és revitalizálást ígér, igazi megújító hatást.

Ez az anyag nagyon tetszett már használat közben is, mert úgy éreztem hogy mélyebben préseli a bőrömbe a hatóanyagot mint más maszkok. Közben jólesően hűsített is, úgyhogy én simán megvártam vele a 30 percet és még ekkor is rengeteg nedvesség volt benne. Egyébként a tasakban is maradt bőven esszencia, így azt el tudtam használni a nyakamra és a dekoltázsomra.

30 perc után tényleg egy felfrissült, szinte új arc nézett vissza rám a tükörből. Amikor a maradék hatóanyagot beleütögettem a bőrömbe, nem győztem tapogatni hogy mennyire puha és ruganyos lett. Tényleg jól láthatóan feltöltötte az arcomat nedvességgel és egyszerűen annyira komfortos érzetet keltett, mintha valami kozmetikai szalonból léptem volna ki egy jóval drágább és komolyabb kezelés után. Van valami ebben az anyagban ami tényleg nagyon mélyre juttatja a nedvességet a bőrbe és nyilván a szuper hatóanyagokat is. Minden vörösség eltűnt az arcomról, a bőr színe és a felszíne is egységesebb lett.

Én a Jolse koreai webáruházból rendeltem, de több másik külföldi webshopban is elérhető. A Jolse oldalán most akciósan 5 dollárba kerül, egy maszkhoz képest drága, de egy kozmetikai kezeléshez képest olcsó :) 

Én nagyon elégedett voltam vele és biztosan újra fogom rendelni!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...