2018. július 12., csütörtök

Mi van a hype mögött? - Caudalie Beauty Elixir




Bevallom ezt a terméket úgy rendeltem meg a Notino oldaláról, hogy utána sem néztem az összetevőknek, csak a márka iránti egyre stabilabb bizalmam és a nagy felhajtás miatt esett rá a választásom. Egy szépítő, frissítő arcpermetről van szó, amit sztárok, beauty guruk magasztalnak szerte a világon. Gondoltam itt az ideje kideríteni mitől is olyan különleges a Caudalie Beauty Elixir

Elsősorban fakó, fáradt vagy tág pórusú bőrre javasolt, segít javítani az összképen, elvileg ragyogó, üde hatást biztosít, összehúzza a pórusokat. Sminkfixálóként is használható.



A Caudalie weboldalán lévő info szerint a magyar Izabella királynő szépség elixírje ihlette. Természetes összetevőket tartalmaz: rozmaring, rózsa és menta olajat, mirrhát, szőlőkivonatokat. 

Persze én anélkül fújtam magamra hogy az összetevőket megnéztem volna így eleve sikerült a szememet kicsit irritálnom vele, úgyhogy az első aranyszabály: szem lecsukva és még úgy is lehetőleg kihagyni a környékét. A menta illóolaj erősen érződik benne és ha szembe kerül, nem viccel...


Egyébként az illata valóban frissítő és nagyon kellemes, konkrétan felébreszt reggelenként. Akik szeretik az illóolajakat biztosan imádni fogják. Bárcsak előbb rátaláltam volna, mert a nyári hőségben kimondottan jólesik! Tényleg erőteljesen mentás, rozmaringos.

Megosztó lehet ez az arcpermet, főleg az erős illat miatt, valaki szerintem vagy elsőre beleszeret vagy nem fog neki tetszeni. Érzékeny bőrre nem javaslom, mert alkohol is van benne az esszenciális olajok mellett, de zsíros, kombinált bőrre csodás.


Nekem tényleg láthatóan összehúzza a pórusaimat és szerintem mattít is, sminkfixálóként is jól megállja a helyét. Mostanában már bedobom a táskámba is (amúgy is travel size méretet rendeltem) és az irodában napközben segít felfrissülni. Szerintem egy csoda lehet edzés után is.

Önmagában ez a kozmetikum nem fog csodát tenni a bőrrel, tehát az elixírt ne úgy értelmezzük, hogy majd megfiatalít egy perc alatt. Ez szerintem inkább a komfortérzeten dob sokat, illetve remekül tonizálja a bőrt, illetve tényleg szépen fixál is. Egy ilyen kis bármikor előhúzható üdeség. 

A hatóanyagok viszont tényleg jót tesznek a bőrnek, a rozmaringot nagyon régóta használják tonizálásra, a szőlőkivonatok táplálnak és antioxidánsként védenek, a rózsa szintén évezredes jól bevált szépségápoló, a mirrha pedig ránctalanító és bőrvilágosító.

Nem tartalmaz parabént, szulfátokat, SLS-t, ásványi olajat - szóval ha egy tiszta összetevőkből álló tonizáló arcpermetet keresünk, akkor nagy kedvenc lehet!

Szóval szerintem a hype mögött igazából az van, hogy aki kipróbálja az nagy valószínűséggel egyből rákattan, mert nagyon kellemesen frissít, tényleg üdébbé, egységesebbé teszi a bőrképet. Nagyon könnyen megtalálja a helyét a bőrápolási rutinban, szerintem pár nap használat után már szinte önkéntelenül nyúlunk felé, annyira megszokottá válik ez a kis reggeli illóolajos permet. Ráadásul kívülről és belülről is felüdít, egyszerűen jobb kedvre derít.

Ne feledjétek: jól felrázni, és szemkörnyéket kerülni :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...