2018. augusztus 13., hétfő

Mádara tápláló és regeneráló sampon



Általában ha egy márkától találok egy igazán jó terméket, akkor hajlamos vagyok több mindent kipróbálni tőlük. Miután a Mádara napvédőjével nagyon elégedett voltam, gondoltam valami mást is beillesztenék tőlük a szépségápolási rutinomba. Samponokban mostanában nagyon bejönnek nekem a természetes hatóanyag tartalmú készítmények, így erre a Mádara tápláló és regeneráló samponra esett a választásom.


Északi csalánnal, rózsával és birsalmával készült a száraz és gyenge haj ápolására. Annak ellenére, hogy nekem csak a hajvégeim szárazak, gondoltam teszek egy próbát vele, hiszen a csalán általában zsíros hajra való termékekben van, így talán nem fogja lelapítani vagy elnehezíteni a hajamat. Valóban nem csalódtam benne, tökéletesen táplál és regenerál, anélkül hogy bármiféle zsírosodási problémát okozna.

Kellemes illatú, krémesen gazdag, kevés kell belőle, sokáig elég lesz! A hajamat fényessé, puhává és láthatóan jól táplálttá teszi. Ráadásul már az első egy-két használat után látható az eredmény.

A rózsát hosszú ideje használják haj- és bőrápolásra egyaránt, fertőtlenítő hatása van, serkenti a hajnövekedést és csillogóvá teszi a hajat, a csalán az egyik legismertebb gyógynövény amit samponokban alkalmaznak, gátolja a zsírosodást, erősíti  a hajhagymákat. A birsalmáról először meg nem mondtam volna, vajon milyen jótékony hatása lehet, de utánanéztem és kiderült hogy rendkívül gazdag vitaminokban és erős gyulladáscsökkentő, így a fejbőrt is segít rendben tartani.

Az összetevők listája zseniális, 99%-ban természetes eredetűek és az aktív összetevők (Rózsa, birsalma, csalán) biogazdálkodásból származnak. A termék Ecocert organikus minősítéssel rendelkezik és 100%-osan újrahasznosított palackba van csomagolva -  ezért javaslom azt is, hogy tiszteljük meg a készítőket azzal, hogy kiürülés után kiöblítjük és a szelektív hulladékgyűjtőbe dobjuk ki :)

Úgy vagyok vele, hogy valamivel elégedett vagyok, jól működik és még ráadásul természetes összetevőkkel rendelkezik akkor előnyben részesítem a mesterséges adalékanyagokkal megpakolt termékekkel szemben. Régebben abszolút nem figyeltem ilyesmikre, de mióta ekkora a választék és azt tapasztalom hogy a természetes hatóanyagokkal is maximálisan jó hatást lehet elérni, igyekszem úgy válogatni hogy ne mérgezzem magam feleslegesen. Tehát bátran ajánlom ezt a sampont azoknak, akiknek szintén fontos hogy mivel kezelik a hajukat, nem fognak benne csalódni.


Több helyen is hozzá lehet jutni a Mádara termékekhez, én most legutóbb a Naturalskin webáruházból rendeltem, mert ott elég nagy a választék, gyors volt a szállítás, minden infót megtaláltam a termékről amit akartam, szóval elégedett voltam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...