2019. március 30., szombat

La Roche-Posay - Serozinc





Kezdjük ott, hogy egyszerűen imádom a La Roche-Posay-t, lehetetlen csalódni benne, legalábbis nekem eddig még nem sikerült. Manapság amikor el lehet veszni a tengernyi kozmetikum között válogatva, jóleső dolog találni egy megbízható márkát, aminek a termékeihez mindig szívesen nyúlok. Ezt a permetet nézegettem egy ideje, de már bánom, hogy nem előbb szereztem be, az én bőrtípusomnak egy áldás!

A La Roche-Posay termékeket is a Notino webáruházból szerzem be, jó áron vannak, nagy választékban.





Szóval, hogy mi is ez a Serozinc? Egy tisztító, nyugtató, mattító hatású permet ami elsősorban kombinált vagy zsíros bőrtípusra való. Problémás, irritált, érzékeny bőr, eltömődött pórusok, akne, pirosodás stb. - ezekre mind nagyszerű. 

Igazából a termálvízen kívül sót és cinket tartalmaz, de ezek közül főleg a cink az amitől működik. Antibakteriális és gyulladáscsökkentő, mattít, rengeteg akne elleni készítmény fő összetevője. De a La Roche-Posay termálvíz sem akármi, természetes antioxidáns, magas szelén tartalommal, ami nyugtató, bőrpuhító hatású.

Használata:

Az arctisztítást követően kell az arcbőrre permetezni, csukott szemmel. Pár percig hagyni kell beszívódni, majd jöhet rá a többi minden. Természetesen napközben még használható, segít szabályozni a faggyútermelést, megakadályozni a kifényesedést. Én mondjuk inkább csak reggel szoktam, nem akarom túlzásba vinni.






Ami a tapasztalataimat illeti, valóban mattít és kontrollálja a faggyútermelést, szerintem kombinált vagy zsíros bőrűeknek csak előnye származhat belőle. Tulajdonképpen különösebb hosszú távú hatásai nincsenek, ez egy azonnali hűsítő, nyugtató termék, ami segít megakadályozni a kifényesedést, ami valljuk be, elég jó dolog :) Plusz még szelénnel és cinkkel látja el a bőr külső rétegeit, ami segíthet pattanásos bőrön is.

A kipirosodást is enyhíti, akik ilyesmivel küszködnek, azoknak is jól jöhet egy palackkal.

Én a sima termálvíz spray-t is szerettem, de az előnyös tulajdonságai miatt a jövőben inkább ezt használom, főleg nyáron.

A szórófej egyébként porlaszthatna egy kicsit finomabban, de azért elégedett vagyok vele így is.





Összességében szerintem ez egy jó kis kiegészítő termék problémás bőrre, a használata is felüdít, az alapozó is tartósabb vele, nem mászik le olyan könnyen az arcomról. Újravevős.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...