2020. március 11., szerda

Sunday Riley - Juno Antioxidant + Superfood Face Oil




Sokáig csak kerülgettem a Sunday Riley márkát, túl nagy volt a felhajtás körülötte, de aztán mégis elcsábultam és egyáltalán nem bántam meg. Persze még semmit nem vettem meg teljes kiszerelésben, mindig ilyen kis akciós darabokhoz, utazó méretekhez meg próba készletekhez jutok hozzá. Hát igen, sajnos a Sunday Riley van annyira drága, hogy nem tudok csak úgy mindent megvenni ami megtetszik, de így legalább kipróbálhattam. Ez a Juno antioxidáns arcolaj például elég sokáig tartott, úgyhogy alaposan megismerhettem.




Emlékszem az első arcolaj amit próbáltam életemben, a csipkebogyó volt, aztán kísérleteztem argánnal és egyebekkel. Azóta is meggyőződésem, hogy minden bőrtípus csak profitálhat egy igazán minőségi olajból. Nekem például kombinált bőröm van, mégis, éjszakára gyakran használok ilyesmiket, mert az öregedésgátlásban élen járnak. 


A Juno viszont nem egy, hanem kilenc hidegen sajtolt magolajból készült:

vörös áfonya
málna
gránátalma
kék áfonya
szőlőmag
argán
kömény


A málna magolaj jó gyulladáscsökkentő és természetes fényvédő hatása van, akárcsak a vörösáfonyának. A gránátalma olaj remek öregedésgátló, regeneráló. A kék áfonya magolaj szintén csodás ránctalanító. A szőlőmag és argánolaj önmagában is csodásak a bőrnek, de itt elsősorban szerintem bázisolajként vannak. Egyébként a szőlőmagolaj zsíros bőrre is kitűnő. Végül a köménymag olaj gyulladáscsökkentő és fertőtlenítő hatású, pattanásos bőrre is gyógyír. 




Szóval tényleg egy remekbe szabott keverék, tele antioxidáns és regeneráló hatású olajokkal amik mind hatékonyan veszik fel a harcot a bőröregedés ellen.

Egyedül az illatát volt nehéz megszoknom, nekem a nedves széna jutott eszembe róla és ezalatt a régóta nedves szénát értem :)

Azt nem mondanám, hogy annyira könnyen beszívódik, de azért nem vészes.



Reggelre sokkal élettel telibb, üdébb arccal ébredek, kisimultan. Abszolút javítja a fáradt, fakó bőrképet, akár már egy használat után is. Tényleg nyugodtan lehet zsíros vagy kombinált bőrre is használni, hiszen ez a fajta táplálás, regenerálás mindegyik típusnak jót tesz. Véd a szabadgyökök ellen, anti-aging hatású, hidratál, feszesít. Már felvitelkor ad egy jó kis komfortérzetet, másnap pedig tényleg sokkal egészségesebb, simább, ragyogóbb lesz az arcom.

Maximum 2-3 csepp elég belőle, én általában esténként használom, de nappalra lehet akár alapozóba is keverni. A gyártó ajánlása alapján körömágyba vagy hajvégekre is lehet tenni belőle, hát persze, miért is ne?

Sajnos, azt kell hogy mondjam, megéri az árát. Nézegettem az összetevőket külön is, de ha én próbálnám meg itthon elkészíteni az sem lenne túl olcsó, igaz, talán nagyobb mennyiséget kapnék. Az biztos, hogy ez elég komoly nagyágyú a bőrápolási rutinomban és ha tehetem akciósan vagy kis kiszerelésben újra fogom venni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...