2020. május 13., szerda

Néhány kedvenc drogériás termékem




Valójában ennél jóval több kedvencem van, most csak a legutóbbi vásárlásomat szeretném megmutatni. Természetesen a körülményekre való tekintettel egy online drogéria most sokkal inkább passzol az igényeimhez. Én egyébként is szeretek interneten vásárolni szépségápolási termékeket, de most ráadásul megnyugtatóbbnak is találom. Sokat nem is kellett várni rá, mert még ezekben az időkben is két nap alatt megérkezett a rendelésem. 




Amiből kifogytam az a tusfürdő és a kézkrém, de szükségem volt egy kéztisztító gélre is, meg a kis pálcáimra az otthoni manikűrhöz. Persze egy kis kényeztető dolog is becsúszott még a végére, egy arcmaszk.



Régóta kedvencem a Ziaja kakaóvajas tusfürdője, amihez időről időre visszatérek. Szeretem a markáns csokoládé illatát, a krémességét, jólesik vele a zuhanyzás. Ráadásul elég sokáig elég.

Kakaóvajat és panthenolt tartalmaz és tényleg segít a bőrt selymesen tartani, persze utána a testápolásról se feledkezzünk meg. Van egyébként testápoló verziója is, de nekem most abból van még másik.


Gondolom mostanában mindenki hasonlóképpen van ezzel: nagyon száraz a kezem a sok kézmosástól. A Barnängen kézkrémjei cold cream tartalma igazi gyógyír erre, de a Balans krémben van még búzavirág kivonat is ami remek bőrnyugtató. Kamillát és shea vajat is tartalmaz. Szilikonmentes.




Szót kell ejtenem a kézfertőtlenítőről is, hiszen manapság elég fontos lett mindenki életében. Viszont a kezeim ezektől is folyton kiszáradnak, így bármilyen kis segítség jól jön. A V Protect kéztisztító gél csomagolása nem a legpraktikusabb, viszont tartalmaz aloe verát és panthenolt ami egy kicsit javít a bőröm állapotán. Ebben az időszakban annyira sűrűn kell használni, hogy muszáj valami olyat választanom ami nem szárít annyira mint a többi. A 70%-os alkohol tartalom abszolút megfelelő védelmet nyújt, így ez is rendben van. Egyébként pont most láttam aloe verás, szintén 70% alkoholtartalmú kézfertőtlenítőt ami háromszor ennyibe kerül, kicsit menőbb designnal, szóval mondhatjuk, hogy a V protect nagyon jó ár/érték arányban van.




A drogériás maszkok közül nagyon kedvelem a Neutrogena Hydro Boost maszkot, ezért most gondoltam, hogy kipróbálom a Radiance Boost verziót is. A hidrogél maszkok az egyik legjobb illeszkedést garantálják és tényleg tele vannak hatóanyaggal. Ebben az egyik fő összetevő a Niacinamide, ami alap a szépségápolási rutinomban, szóval jöhet, bármikor.




Ezek a fa pálcikák tökéletesek körömágybőr visszatolására és én jobban szeretem ebben a méretben  és kiszerelésben megvenni. A ferde végével manikűrözök, a hegyes végével meg sokszor a félrefolyt körömlakkot szoktam visszaigazítani, szóval jó kis multitasker. Számomra ez is olyan dolog, aminek mindig kell itthon lennie.


Ezen kívül szinte bármit szívesen megvásárolok online amit korábban üzletekben vettem meg, hiszen ezeket a termékeket már ismerem, tudom milyen az illatuk, állaguk, de szívesen kipróbálok olyasmit is amivel még nem volt dolgom. A lényeg, hogy sokkal biztonságosabbnak érzem még egy darabig az internetes vásárlást és örülök, hogy vannak ilyen webáruházak, hatalmas választékkal, gyors szállítással!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...