2021. július 15., csütörtök

Olaplex Bond Maintenance sampon

 



Sokáig ellenálltam a kísértésnek hogy kipróbáljam az Olaplex termékeket, de mikor már egy barátnőm ajánlotta hogy elképesztően jó és megéri és meg is csodálhattam a tündérpuhaságú haját, akkor már muszáj volt nekem is megrendelnem. Tudom, a rendszer együtt működne igazán jól, de most egyelőre csak a samponra ruháztam be. Tudom hogy sokaknál akik végigpróbálták a hajápolási szerek százait ez a szent grál és amióta rátaláltak, csak ezt használják, szóval valamit érhet. Így valahogy sejtettem hogy nem lesz mellényúlás.




Az Olaplex sampon nemcsak védi a sérült hajat hanem helyre is állítja azt, újraegyesítve a diszulfid híd kötéseket. Csökkenti a kócolódást, töredezést, simítja, puhítja a hajat. Elsősorban a kémiai károsodás ellen találták ki, legfőképpen a gyakori festések miatt. De a festetlen, természetes hajat is érik károsodások, akár a hővel végzett hajformázást, akár a környezeti tényezőket nézzük, így tulajdonképpen szinte mindenkinek ajánlott. Akár száraz, akár élettelen a hajunk, vékonyszálú, kócolódásra hajlamos, gyenge - mindenképpen érdemes egy próbát tenni vele.



Gazdagon krémes sampon, elég kevés is belőle. Nekem már az első használat után érezhető volt a puhaság, selymesség és meglepődtem, de nem zsírosodott tőle gyorsabban a hajam és nem is nehezítette el. Nyilván nem tudom csak a samponnal elérni az optimális hatást, de ez elég volt egy kis ízelítőnek. Ezek után biztosan bátrabban ki merem próbálni a többi Olaplex terméket is. 

Az összetevői elég jók egyébként, a szabadalmaztatott hajkötés sokszorozó molekulán kívül van benne panthenol, argánolaj, avokádó olaj, szőlőmagolaj és antioxidánsok mint gránátalma, acai, zöld tea kivonat.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...