2016. szeptember 3., szombat

Heti Miegymás - 10 jó dolog az őszben, Milani akció


Én nagyon szeretem az őszt, de bevallom érzek egy kis melankóliát a nyár elmúltával. Viszont vannak dolgok amik miatt kifejezetten várom a most kezdődő évszakot is:

1. Kirándulások - ilyenkor már igazi rendes túrákat lehet tenni, anélkül hogy szétizzadnánk magunkat és napszúrást kapnánk és nem utolsósorban a táj is gyönyörűbb egy fokkal, de még épp elég kellemes az idő ahhoz hogy piknikezzünk egy jót útközben

2. Színek - egyszerűen minden sokkal színesebb, hangulatosabb és andalgásra csábítóbb

3. Öltözködés - imádom a bokacsizma-pulcsi-szűk farmer kombót, és ez ilyenkor tökéletes

4. Ha pedig épp esik, nincs is annál jobb mint bentről nézni a kanapéról :)



5. Szüret - Nagyon szeretem a hangulatát, akár konkrétan a szüretelésről, akár valami ezt követő mulatságról van szó

6. Gardróbfrissítés - körül lehet nézni a kedvenc üzleteim őszi darabjai között, beszerezni egy-két új cuccot

7. Úgy általában az őszi gyümölcsök:  a szőlő amúgy is nagy kedvencem, egy jó fahéjas szilvás crumble meg az egyik legjobb dolog ami a sütőmben történhet :)

8. Reggelek - egyfajta átmenet a napsütéses nyári és a sötét téli reggelek között: színes falevelek a járdán, bágyadt napsütés, frissítő hűvösség



9. Kezdődik a teaszezon! Ilyenkor már igazán jólesik esténként egy csészével és én nagy tearajongó vagyok, jöhet mindenféle ( nyáron a hőségben inkább csak matét és zöld teát kívántam, de most aztán jöhet a chai, milky oolong és earl grey )

10. Otthoni szöszmötölés - nyilván vannak olyan összeszedett emberek akik nyáron is imádnak rakodni meg takarítani, de én ilyenkor kezdek késztetést érezni minden nagyobb projektre. Ruhák átválogatása, festés, kacatok kirámolása és egyebek.


Képek forrása: pinterest




Hogy még jobban induljon az ősz, a Milani webáruházban 20% kedvezmény van mindenre szeptember 18-ig! ( kuponkód kell hozzá )




1 megjegyzés:

  1. Pontosan ezeket a dolgokat szeretem én is az őszben, egyik kedvenc évszakom! Csodásak ilyenkor a színek, az illatok, a melankólikus hangulat, mindent imádok benne! :)

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...