2017. január 30., hétfő

Matrix Total Results High Amplify Wonder Boost hajtőemelő





Emlékszem az első próbálkozásaimra hajtőemelőkkel, valahogy mindig felemás lett a végeredmény, vagy túl sokat vagy túl keveset használtam, vagy rossz helyre...Volt köztük lakkszerű, hab állagú, ragacsos masszaféle és valahogy sosem hozták meg a kívánt eredményt. Fel is adtam egy időre a dolgot, de aztán úgy gondoltam teszek egy próbát a Matrix High Amplify Wonder Boost hajtőemelővel, hátha ugyanolyan jól beválik mint az eddig próbált Matrix termékek.

Elsősorban vékonyszálú, erőtlen hajra javasolt ( üdv a világomban! :) - de bárkinek jól jöhet aki egy kis plusz volument szeretne célzottan a hajtövekre. Egész napon át tartó dús hatást ígér, ami nem nehezíti el a hajat és nem ragad. Megemeli a hajtöveket, volument ad, rugalmas tartást biztosít Phyto-Proteinnel és Panthenollal.

A Notino webáruházból rendeltem meg, nagyon jó áron és ahogy így elnézem sokáig elég is lesz.





Közben kaptam egy jó tippet a fodrászomtól, hogy inkább félig megszárított hajon használjam, mert sokkal jobb eredményt lehet vele elérni. Kipróbáltam és valóban, sokkal könnyebben és pontosabban el lehet oszlatni és dúsabb is lesz a frizura. Az applikátornak köszönhetően precízen lehet vele dolgozni és szerencsére az állaga is az eddigi legjobb amit ilyen típusú készítményeknél tapasztaltam.





Egy könnyű de hatásos spray formula amit alaposan bedolgozok a hajtövekre, mindenhol. Majd jön a szárítás és utána természetes esésű, de dúsabbnak tűnő és ápolt frizurám lesz. Tényleg nem lesz ragacsos, nem érzek maradványt a hajban, könnyed és légies a végeredmény. Jelenleg most nem is használok mást, csak egy kis leave-in balzsamot meg ezt a hajtőemelőt.

Aki természetes hatásra vágyik és olyan volumenre amihez nem kell tonnányi egyéb terméket használni annak szívből ajánlom! Tényleg tartós a hatása is, általában még másnap reggel is egész jó állapotú a frizurám tőle. Nem szárít, nem irritál és nem zsírosítja a hajat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...