2013. október 15., kedd

Szabadkezes ámokfutás

Előre elnézést kérek azoktól akiknek sérteni fogják a következők a szépérzékét...:) Ez egy olyan manikűr, hogy elkezdtem valamit és fogalmam sem volt mit szeretnék, majd ez lett belőle. Az egyetlen ok amiért megmutatom, hogy szerintem az a két lila valami baromi jól mutat együtt!




Tulajdonképpen a hajdani körömlakkozás-rutin nélküli időkben egy ilyen mutatvánnyal az összes ujjamat csuklóig összekentem volna, úgyhogy nekem már ez is nagy eredmény, de azért látszik hogy sutakezű vagyok.


A Gabriella Salvete Sapphire árnyalatát és egy sötétlila Beyu lakkot használtam sima nude alapra.

2 megjegyzés:

  1. Nekem nagyon tetszik O.O Mindkét lakknak valami brutálisan jó színe van!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! :) Majd megnézem a Beyu lakk fantázianevét, ( ha van neki), azt még önmagában nem is mutattam be, pedig szép kis lakk.

      Törlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...