2013. október 1., kedd

NYX termékek a Szépségboltban


Lehet itthon is már több helyen kapni a NYX sminktermékeket, de a pillanatnyi helyzetet tekintve úgy nézem hogy a Szépségboltnál a legolcsóbbak. Lehet hogy azért mert most vezetik be náluk ezt a márkát, nem tudom, de komoly különbségek vannak árban más online webáruházakhoz képest. Szóval most érdemes körülnézni, íme pár szerintem jó ajánlat:


Lila sminkpaletta, ó igen, ez hiányzik még nekem az őszhöz :) 3.990 Ft


Tény hogy ha épp befestetem a szemöldököm, néhányan azonnal megjegyzik, hogy milyen jól nézek ki, pedig semmi más nem változott rajtam. De a szemöldökfestés max 1 hét után már kopni kezd, szóval nem ártana tökéletesen elsajátítanom az ilyen szemöldökpúderek használatát, mert akkor minden nap szép szemöldököm lehetne:) Úgy látom egyöntetű a vélemény azzal kapcsolatban hozzáértőknél, hogy a púder a legjobb eszköz erre és hozzá megfelelő ecset. Ez nekem egész jónak tűnik, pláne 2.290 Ft-ért.


Van egy hivatalosan Nude rúzsuk is, de az nem annyira jön be, szóval inkább ez ( a kevésbé megnyerő hússzín név alatt fut). Egyébként a választék nagy, szóval van mit nézelődni. 1.490 Ft


Ez a szájfény valami gyönyörűnek tűnik, szintén rengeteg árnyalatban kapható. 1.990 Ft


Ez a rúzs is jónak tűnik nude kategóriában, ez már 2.890 Ft


Szemhéjpúder alapozó bőrszín 2.490 Ft











Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...