2013. szeptember 30., hétfő

Októberi Születésnapi Pixibox - Milyen márkák lesznek benne?



A mostani Pixibox egy különleges születésnapi kiadás lesz, és mint ilyen azt hiszem el fognak halmozni mindenféle földi jóval, úgyhogy ha valaki még csak morfondírozik és soha nem rendelt még Pixiboxot, ezzel a kiadással érdemes próbálkoznia:



A Pixibox Facebook oldalán rengeteg friss információt találtok! Többek között azt is, hogy érdemes mielőbb regisztrálni a www.pixibox.hu oldalon, ha le akartok csapni erre a különleges dobozra :)

!! Update: Most olvasom a Pixibox FB oldalán, hogy másfél óra alatt el is fogyott a szülinapi kiadás!!
Azért a következő doboz miatt is érdemes lesz náluk regisztrálni.

ÚJABB UPDATE: A Vichy FB oldalán lehet nyerni 1 db születésnapos Pixiboxot!!


Barefaced Beauty

A Barefaced Beauty a FB oldalán már közétette, hogy benne lesznek valamilyen termékkel a most esedékes Pixiboxban, ásványi, cruelty free sminktermékeket készítenek, látogassatok el a FB oldalukra több infóért.


Az októberi Instyle-ban szereplő hirdetés alapján pedig a következő márkákra is lehet még számítani a szülinapi Pixiboxban:


OPI ( elég nagy juhé! )


Kép forrása: Pinterest



Kerastese

A Kerastese egy professzionális hajápoló márka ami viszonylag drága, tehát tényleg csodás ha bármi újdonságot kipróbálhatunk tőlük a Pixiboxban!!






Bármi is lesz a termékeik közül a dobozban, azzal nem fogunk rosszul járni!

És ezen kívül természetesen további márkák is lesznek, úgyhogy én személy szerint alig várom már :)


6 megjegyzés:

  1. Le is adtam a rendelést, pedig nem akartam megvenni, de túl jó reklámot írtál :D egy OPI lakkot én se bánnék ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D Én is az elsők között rendeltem meg, szerintem nem fogjuk megbánni :))

      Törlés
  2. Hűha!! Most olvasom a Pixibox FB oldalán hogy úgy néz ki hogy másfél óra alatt el is fogytak a dobozok, aztabetyármindenit!! Aláírásgyűjtést kell szervezni hogy legközelebb több dobozt értékesítsenek :))

    VálaszTörlés
  3. Ajha, jó hamar elfogyott tényleg. Szerintem mindenki arra számít, hogy szülinapi kaidás lévén extrább lesz az eddigieknél :-)

    VálaszTörlés
  4. Sajnos pont lecsúsztam róla, munkában nem tudtam folyamatosan figyelni és már csak a kiírást láttam, hogy elfogyott.. :(

    VálaszTörlés
  5. Igen ez most extrábbnak ígérkezik, meglátjuk milyen lesz!

    Ó a fenébe :( Ámde, olvastam a Pixiboxnál a hozzászólásoknál, hogy ezen maguk is meglepődtek és igyekeznek kitalálni valamit, hogy kárpótolják azokat akik lemaradtak, még lehet hogy lesz belőle valami!

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...