2013. szeptember 27., péntek

BIOSILK Silk Therapy


Az a jó ebben a gazdag választékban manapság, hogy igazi kincsekre is lehet bukkanni. Ilyen ez a légies, áttetsző folyékony selyemféle is. A gyártó a Farouk Systems, akik fodrászoknak készítenek professzionális termékeket. Igazi természetes selymet használnak ehhez a hajápoló vonalhoz, ami segít rekonstruálni a töredezett havjvégeket ( persze azért azok ellen a legjobb egy frissítő vágás ), védi a hajat hőtől, UV sugárzástól, hidegtől, párától, a frizurának fényt ad, erősíti, revitalizálja a hajat. Szóval csupa-csupa jót ígér.


Lássuk, hogy ebből mit tapasztaltam én. Először is az illata enyhén rózsás-púderes, az állaga olyasmi mint valami folyékonyabb zselé, kicsit olajos. Fel kell rázni használat előtt és kis mennyiséget eloszlatni az egész hajon. Én egyelőre inkább a hajtöveket kihagytam. Törölközőnedves hajon próbálkoztam vele, majd megszárítottam. És álmélkodtam :) A hajam nagyon puha és valóban szép fényes lett tőle, kicsit már-már a reklámokban látható hajzuhataghoz hasonlított. Gyakorlatilag újjászületett. Mivel az ára elég húzós - én szerencsére kifogtam egy akcióban - ezért csak ritkán fogom használni, főleg akkor ha azt szeretném hogy a hajam lélegzetelállítóan szép selymes legyen. Egyébként is, inkább azonnali turbó hatása van, hosszú távon szerintem nem fogja valakinek a haját örökre ilyenné változtatni. 


Ezt csak azért fényképeztem le mert vicces hogy az amúgy is karcsú kis flakonon még jobban össze vannak nyomorítva a betűk, szóval alig lehet elolvasni. A lényeg hogy használat előtt fel kell rázni, kis mennyiséget elolszlatni a kézben és felvinni nedves vagy száraz hajra. Szerintük a hajtövektől, szerintem inkább ne :)


4 megjegyzés:

  1. Jó lehet ez a termék nekem tetszik! mennyibe kerül egy ilyen? mert azt nem írtad. Köszi!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bocs, ne haragudj! Csak néztem a Strawberryneten ( én onnan rendeltem féláron ) és most teljes áron van, így kicsit drága, de ha olyan sokáig elég ameddig gondolom akkor szerintem megéri.
      Itt kapható: http://hu.strawberrynet.com/haircare/biosilk/silk-therapy/91258/#DETAIL
      Azt mindenképp megígérem hogy ha látom akcióban akkor szólok, mindig figyelem a hírleveleket és ha valami olyat leáraznak amit ajánlottam a blogon, akkor azt felteszem :)

      Törlés
    2. Köszönöm a válaszod, megnézem és a linket is köszönöm!

      Törlés
    3. Ja, zseniális vagyok, nem írtam az árát, csak azt hogy hol kapható :) Biztos elszálltam a Marc Jacobs parfümtől. Szóval a Lookfantastic webáruházban az 50 ml 12 Font körül van, a Strawberryneten amit belinkeltem meg 3.926 Ft - mindkét helyről ingyenesen szállítanak. De a Strawberryneten sokszor szokták ugyanazokat a termékeket leárazni, ezért érdemes figyelni az akciókat.

      Törlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...