2013. szeptember 5., csütörtök

L'oreal Tecni Art Superdust hajtőemelő por


Imádom amit ezek a hajtőemelő, texturáló porok csinálnak a frizurával. Nekem ez egy óriási felfedezés volt évekkel ezelőtt mert mindig is szenvedtem a lelapuló hajamtól és amikor először találkoztam ezzel a megoldással, le voltam nyűgözve. Ezért aztán ezek a kis volumenporok a kedvenceim közé tartoznak és most egy újabbat próbáltam ki amit szeretnék bemutatni nektek. Ami miatt verhetetlenek ezek a termékek az az hogy bármikor, bárhol alkalmazhatjuk őket, lehet egy a táskánkban, tarthatunk egyet a munkahelyünkön és ha bármikor egy kicsit dögösebb frizurára vágyunk néhány másodperc alatt meg is vagyunk vele.


A L'oreal Tecni Art Superdust hajtőemelő por annyiban különbözik az eddigiektől hogy csak egy lyukon keresztül tudjuk alkalmazni, így sokkal pontosabb célzást tesz lehetővé és tapasztalatból tudom hogy így kevesebb por megy veszendőbe, száll el a levegőbe stb. Így tényleg gyorsan, precízen lehet vele dolgozni. Önthetünk belőle a tenyerünkre és onnan is beledörzsölhetjük a frizurába, vagy közvetlenül a hajtövekre is alkalmazhatjuk. Abszolút matt finise van és az esetleges felesleges olajat is felszívja, tehát másnap sem lesz tőle zsíros vagy különösebben ragacsos a hajunk. Én azt figyeltem meg hogy inkább kicsit szárít, ami kimondottan pozitívum ha a hajtövekre alkalmazzuk. Ettől még ne használjuk szárazsamponként hiszen nem ez a rendeltetése. Hanem a volumen! Amit bizony teljesít is ahogy kell. Azt kell hogy mondjam hogy az eddigiek közül talán a leglátványosabb azonnali eredményre számíthatunk, főleg ha a hajtövekre szórjuk közvetlenül és az ujjainkal bedörzsöljük. Néhány órát bír ki így a frizura, de az a jó benne hogy ha látjuk hogy kezd lelapulni akkor beletúrunk az ujjainkkal és ismét úgy néz ki mint az elején.


Így néz ki a por, a hajon eloszlatva nyoma sem marad, teljesen láthatatlan. Nekem nem kell sok belőle, vékonyszálú hajam van, szóval valószínűleg sokáig elég is lesz. Ár/érték arányban abszolút megfelelőnek tartom, jó minőségű, nekem remekül bevált. Az Iparfüméria áruházból rendeltem, ahonnan már nagyon sok hajformázó terméket vettem korábban is, mert elég nagy a választék.

Összefoglalva, kétféle módon használható. Ha lazább, légiesebb frizurára vágyunk akkor a tenyerünkbe szórjuk és úgy dörzsöljük be a hajunkba, esetleg a fejünket előrehajtva. Ha erősebb tartásra és megavolumenre van szükségünk akkor közvetlenül a hajtövekbe dolgozzuk bele. Időnként pedig újra túrjunk bele egy kicsit az ujjainkkal és frissítsük fel a hatást.

1 megjegyzés:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...