2013. szeptember 26., csütörtök

Szupermasszív Aden lakk haul


A Shopline múltkori Aden akciójában rendeltem meg ezeket a lakkokat 189 Ft/db áron...Mivel korábban már próbáltam Aden lakkot, tudom, hogy ezért a pénzért egyáltalán nem rossz minőség. Úgyhogy kicsit elszaladt velem a ló, ráadásul ennél többet rendeltem, csak azt hiszem kettőt már nem tudtak beszerezni. Mivel volt annyi pontom a korábbi vásárlásaim után, beváltottam ingyen szállításra, úgyhogy azért sem kellett fizetni. Mindent összevetve ez az a fajta bevásárlás volt amikor az ember sok kincset kaparinthat meg nevetségesen olcsón, amolyan SuperSale....felemelő érzés :)))


Ahogy látjátok a színeknél már az ősz és a tél járt a fejemben...csak fehérből rendeltem simát és gyöngyházasat is, ezüstös glitterből is simát meg olyat ami vegyítve van némi apró többszínűvel is. A rózsaszín elvileg rózsás-aranyos, majd meglátjuk hogy mutat.


Na meg szimpla metálos ezüst ( nagyok a várakozásaim ezzel kapcsolatban ) meg arany, meg rozsdabarna. Meg persze ez a lilás glitter. Remélem lesz elég időm az összeset kipróbálni :))


2 megjegyzés:

  1. nagyon szép Aden lakkok <3 lesznek róluk tesztek?

    VálaszTörlés
  2. Naná, ezek lesznek a következők! Nagy Őszi Aden Tombolás lesz a körmeimen :)))

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...