2013. szeptember 12., csütörtök

The Body Shop haul


Majd elfelejtettem megmutatni ezeket a kincseket, amiket a Body Shop nyári leárazásából rendeltem!


Málnás testvaj, Zöld tea és citrus illatolaj és szarvasos csoda :)


A Body Shop otthonillatosító olajaiból már komoly kollekcióm van itthon, azokról is tervezek külön írni. Ez is egy jól eltalált illat kombináció, érezni a zöld teát is, a citrust is, friss és szolid illat.


Mmmmmmm......málnás tesvaj! Imádom az itt kapható testvajakat. Egyiknek sincs mű illata amit eddig próbáltam, ez is korrektül hozza a " Kinn sétálok a málnásban" atmoszférát, igazi, rendes, betyár málnaillat! Nekem ez nagy dolog, mert többször csalódtam már málnaillatú termékekben, mert mindent összevásárolok ami málnás, és eddig a Body Shop testvaja áll a legközelebb az igazihoz!



Na kérem, ez meg itt egy elbűvölő holmi: Oh, Deer! Pirosító és egy kis highlighter, a színeket külön-külön is lehet használni vagy együtt, keverve. Csodálatos! Csillogó, de nem túl csillogó, a színek nem harsogóak, nagyon jól használható darab.




4 megjegyzés:

  1. Betyár málnaillat. :-D Most papayásat használok, utána nagy eséllyel a málnás kerül majd sorra, illatolajból pedig úton van már felém a mandarinos :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hú..a papayás milyen? Bárcsak lenne maracujás is, az a másik illat amiért odavagyok :) A mandarinos illatolajról is írhatnál majd hogy milyen, olyanom pont nincs :) Imádom őket, annyira jó kombinációk vannak, őszre-télre például nagy kedvencem a szantál-gyömbéres.

      Törlés
    2. A papayás csodás, nem győzöm dicsérni, csak sajnos most nem kapható. A mangósat fogom még bepróbálni helyette, na meg a mandarinosat, mert arról az illatról nem tudok leszakadni. Egyelőre tusfürdőben és parfümben ismerem, és teljesen odáig vagyok érte. :-)

      Törlés
  2. Ilyen olajat még nem is láttam, vagyis biztos láttam csak elkerülte a figyelmem, lesz leárazás lehet veszek belőle én is.
    Málnásat még én se próbáltam, eddig az édes citromos és epres testvajat használtam, őket szerettem nagyon, de van itt még három a polcon úgyhogy amíg nem lesz egy tégely addig testvaj stop van :D Gondolhatod mit éltem át mikor kiárusítás volt :D Katyval egyetértve én nekem még a mandarinosra és a mangósra fáj a fogam, bár a kókuszost is kipróbálnám :)

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...