2013. szeptember 24., kedd

TIGI Bed Head Cocky modellező paszta a dús hatásért


Nem titok, hogy imádom a TIGI termékeit. A design, az illat, az amit művelnek a hajammal - ez így együtt szuper. Amikor először próbáltam ki tőlük hajápolási kencét teljesen új dimenziók nyíltak meg előttem :) Sokkal könnyebben meg tudtam valósítani az elképzeléseimet a frizurámmal kapcsolatban és sokszor megközelítőleg a "fodrásztól jöttem" hatást is el tudtam érni. Ennek a pasztának is egyszerűen odavagyok a csomagolásáért, fényes, fémes festékestubus és hozzá az a helyes kupak ami segít hogy állítva is tudjam tárolni. De ne tévesszen meg a vidám, édes külső - nagyon is komoly dolgokra képes. Nagyon, nagyon kevés kell belőle - különben elnehezíti a hajat - és emiatt nagyon sokáig elég. Egy ilyen TIGI hajápoló fél -1 évig simán kitart, szerintem eléggé megéri. 
Szóval egy borsónyi mennyiséget szétdörzsölök a tenyeremben és az ujjaimmal eloszlatom a törölközőnedves hajamon. Ragacsos, szóval ezután muszáj lesz kezet mosni, de ez a legkevesebb. Majd Tangle Teezerrel belefésülöm a hajamba hogy egyenletesebb legyen és megszárítom. Sokkal fényesebb, puhább és dúsabb lesz a hajam mint bármilyen másik hajformázótól. Egyedül arra kell vigyázni hogy tényleg csak nagyon kevés kell belőle. A TIGI termékeknél ez az egy trükk van, hogy mindenkinek rá kell jönnie mekkora az a mennyiség ami az ő hajhosszához, hajtípusához tökéletes. Tehát ha már van otthon esetleg ilyenetek de nem használjátok, akkor próbálkozzatok még egyszer kevesebbel és törölközőnedves hajon - nem fog elmaradni a hatás! Tényleg csodákra képes, nem is gondolná az ember hogy felken egy ilyen kevéske kis ragacsot a hajára és egyszerre lesz tőle durván komoly volumen meg fényesség meg puhaság, de bizony így van, ez így működik.



Szóval bátran lehet vele tenni egy próbát, mert engem tényleg lenyűgözött a hatás. Az illata nagyon erősnek tűnik, tipikus TIGI kicsit rágógumi-kicsit erdeigyümölcs-cukorka ki tudja mi - én ezt kimondottan szeretem, de aki nem kedveli az ilyesmit se aggódjon nem fogja napokig körüllengeni. Egyáltalán nem túl tolakodó szárítás után. 

Kitűnő ár/érték arányú termékről van szó, mert bár elsőre borsosnak tűnik, de ennyiért ez a mennyiség egy kisebb örökkévalóságig elég. Ha pláne jó áron akarjátok megvásárolni akkor az Iparfüméria webáruházat javaslom mert egy kincsesbánya TIGI cuccok szempontjából és kevesebbe kerülnek itt mint máshol. 






4 megjegyzés:

  1. Szia!

    Szeretném kipróbálni, de elég borsos az ára.
    Nekem kevés, vékony szálú hajam van és valami dúsító habot v. ilyesmit keresnék. Rengeteg technikát és szert kipróbáltam de egyik se segített.
    Valahonnan lehet termékmintát kérni?
    Nem szeretném úgy megvenni, hogy nem használ akkor kuka.

    Köszi: Mariann

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Szerintem akkor a Tigitől még inkább a Small Talkot kellene kipróbálnod, mert annak az állaga még könnyedebb és tényleg egyáltalán nem nehezíti el a hajat. Én ezelőtt évekig azt használtam, illetve anyukámnak vettem egyszer valami Superstar névre hallgató dúsító permetet tőlük és az is nagyon hatásos volt.
      Viszont elképzelhető hogy samponban is ki kellene próbálnod valami volumennövelőt, majd utánanézek mik vannak.
      Tigiből mintákat nem nagyon szoktak osztogatni, nem is láttam még belőle olyan kiszerelést és ez a márka sajnos magazinokban sem lapul kis zacskóban és beauty boxokban sem szerepel. Viszont ha tudsz olyan fodrászatot ahol ilyen termékeket használnak, ott esetleg meg lehet kérdezni. Vagy befűzni a saját fodrászodat hogy rendeljen valami ilyesmit :)
      Miket próbáltál ki eddig amúgy? Hajtőemelő porokkal hogy állsz? Az nem olyan borsos, főleg a Got2b Powder'ful. Sokáig elég és egész jól megdobja a volument.

      Törlés
    2. got2b-t próbáltam, de nagyon ragacsos, fénytelen és kifésülhetetlen lett tőle a hajam.
      Akkor majd meglátogatom a fodrászomat és megkérdezem.
      KÖSZI

      Törlés
    3. Körbekérdeztem kicsit, meg utánanéztem és úgy tűnik ezt a sampont jónak tartják volumennövelés szempontjából, én még nem próbáltam: Wella Pro Series Volume sampon. Egy barátnőm pedig a Got2b Megalomania hajhabra esküszik.

      Törlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...