2013. szeptember 17., kedd

Őszi Rossmann haul


Ilyenkor szeptemberben valahogy elkerülhetetlen az a vágyódás, hogy a nyári neon és pasztell színeinket lecseréljük gyönyörű őszi árnyalatokra, hogy becsempésszük kicsit a mindennapjainkba ennek az évszaknak a hangulatát. Mondjuk a mai napra kicsit rányomja a bélyegét a monoton esőzés, de ilyenkor is jobban érezzük magunkat a bőrünkben ha a külsőnk rendben van, azt hiszem :) Szóval én sem tudtam ellenállni a csábításnak és beszereztem néhány avarra, szilvára és esőre emlékeztető cuccot a Rossmannban.


Íme a begyűjtött termés :)


Maybelline Master Drama Chromatics aranyszínű szemceruza - béna fotó, minimál természetes fénynél, ennél esküszöm szebb


Essence Special Effect Topper - Glorious Aquarius, swatch nemsokára


Astor Perfect Stay Gel Shine - Just Faboulous, swatch szintén nemsokára


Maybelline Color Tattoo - Mauve Crush - ezt elfelejtettem felkenni valamelyik testrészemre hogy lefényképezzen, de azt már látom hogy bár gyönyörű szín, de teljes egészében nem adja vissza a bőrön, szemhéjon azt a varázslatot amit a dobozban látunk ( azt a kicsit irizáló lilás fényt )


2 megjegyzés:

  1. Az összes Color Tattoo-t megvettem már, amire vágytam, de a Mauve Crush-on még gondolkodom... Nekem is az a problémám vele, hogy amikor felswatcholtam a karomra valahogy nem volt az igazi. :/ Hmm, nem tudom. A Gloriuos Aquarius viszont az egyik legszebb Essence topper. *_* :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát, abban az esetben ha az összes megvan akkor megértem hogy ezt is megvennéd :) De tényleg, nem jön át használatkor az a spéci hatás amit a dobozban látsz. A vásárlási láz tudatszűkítő hatása alatt vettem, majd meglátjuk hogy tudom használni :)) Az Essence fedőlakkokat meg imádom, egyszerűen imádom! Még a pelyhes nincs meg sajnos, gondolom azt már nem is lehet kapni.

      Törlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...