2013. szeptember 1., vasárnap

Morgan Taylor - Best Dressed


Folytatódik a Morgan Taylor sorozat ezzel a lélegzetelállító lakkal ami a Best Dressed fantázianevet viseli. Attól függően hogyan esik rá a fény, piros, arany, lilás, narancssárga színben pompázik - alapvetően egy nagyon gazdag metálos meleg árnyalatú piros, de az összetételnek köszönhetően hol szaloncukor csomagolást idéz, hol naplementét hol egy pöpecül fényezett motort. Rengeteg képet készítettem róla mert más benti fénynél, más napfénynél, mindenhogyan más. Zseniális! Ezentúl a legnagyobb kedvenceim között tartom számon.


Egyelőre még kevés helyen hozzáférhető ez a márka. Az elérhetőségről legegyszerűbben a my-nailart.net Facebook oldalán kaphattok naprakész információkat, érdemes lájkolni mert egyéb lakk újdonságokról is tudomást szerezhettek, illetve időnként nyereményjátékok is futnak, valamint profi manikűr szalonjaik is vannak ahol kipróbálhatjátok a legújabb trendeket, pl. a Gelish hibrid lakkokat is, például itt.  







Már az üvegben is csodás...Valamint hogy el ne felejtsem említeni: Formaldehyde, Toluene és DPB mentes, ráadásul 15 ml van az üvegben szóval hatalmas mennyiség.


2 megjegyzés:

  1. Nagyon szép színe van :)
    Én ebay-ről vettem két színt de nem vagyok elégedett, a márka honlapján sokkal sötétebbeknek tűnnek, színmintákat szinte nem is lehet találni blogokon ebből az új márkából.
    Annyira elszomorított a színek látvány, hogy már 1 hónapja megvannak de még nem használtam.
    Itthon mennyibe kerülnek, mert azért van pár szín ami tetszik ?

    VálaszTörlés
  2. Itthon szerintem kb. olyan 2000 Ft körül lesz, de egyelőre nem sok helyen lehet hozzájutni. Milyen árnyalataid vannak? Én ezen kívül még a No way rosét próbáltam és elégedett voltam. Egyébként én Pinteresten beírtam a keresőbe hogy Morgan Taylor és ott elég sok swatch van, nézz körül. Illetve a Körömlakkos falamra kitettem most egy csomót, a legfrissebbek között megtalálod, ha gondolod: http://pinterest.com/lakkmatt/nail-polish-heaven/

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...