2014. január 14., kedd

Sand lakk tobzódás


Nos, mielőtt bárki is bármi koncepcióra gyanakodna, az nem volt. Először egy nude alapra akartam fehér sand pöttyöket, hóesés gyanánt de annyira nem nézett ki jól, hogy elkezdtem tovább garázdálkodni és végül ez lett belőle. Szóval nem így terveztem, sőt, de végül így sikerült. Most hogy már látom milyen jól néznek ki ezek a színek így együtt, már el tudnék képzelni egy ütősebb összképet is, az összevisszaság helyett :)


Kicsit olyan keleties, arabos fíling, messziről meg ékszerszerű.



Mondanom sem kell, hogy szépen csillog és viszonylag figyelemfelkeltő. Ha valakinek van otthon többféle ilyen lakkja szerintem érdemes velük kísérletezni. Én egy Isadora, egy Golden Rose és egy BarryM lakkot használtam hozzá.

2 megjegyzés:

  1. Tényleg szépek együtt ezek a színek! Várom a további hasonlókat :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Dejó :)) Akkor a következőnél már meg is fogom tervezni mit szeretnék! :)

      Törlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...