2014. február 18., kedd

Rózsaszín-fehér sand francia manikűr


Kicsit elhanyagoltam az utóbbi időben ezt a Clinique Sweet Tooth fantázianevű szépséges rózsaszín lakkot, de most támadt egy egészen jó ötletem vele, szinte esküvőre is alkalmas manikűrt készítettem. Két rétegben vittem fel a Clinique lakkot és a körömvégekre pedig a Golden Rose Holiday 70-esből festettem. Szerintem egész különleges kombináció a krémes rózsaszín és az érdes csillogó sand így együtt. 


A Clinique A Different Nail Enamel körömlakk vonalról nem árt tudni hogy abszolút bőrbarát, érzékeny bőrűek is használhatják. 
El kell ismerni, hogy csillogásban is szinte verhetetlen, nagyon szép fénye van!


A két lakk amivel készítettem.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...