2014. február 19., szerda

Strawberrynet haul


Mostanában kicsit megszaporodott a haul posztok száma, de ez nem azért van mert elment az eszem, csak kicsit ment el. Ugyanis közeleg a születésnapom, és ilyenkor kicsit könnyelműbben rendezem el magamban a megvásárolt holmikat, hogy hát mondjuk ez magamtól lesz ajándék, meg ilyenek :) Meg persze a múltkori Strawberrynet akcióban olyan dolgok voltak, olyan áron hogy ihaj!


Ez a csoda a Smashbox Click you're It palettája ami bosszantóan le volt árazva és annyira tetszett ....Az a vicc, hogy ezt még 2011 karácsonyára hozta ki a Smashbox, ahhoz képest ha megnézitek egész jó tavaszi-nyári színek vannak benne. Alul pedig 5 db krémes tus található, kicsit aggódtam hogy ezek esetleg már ki lesznek száradva de semmi bajuk. Egyetlen szépséghiba volt, hogy a palettában eredetileg található ajakprimer nélkül érkezett, de erre az akcióban eleve felhívták a figyelmet. Természetesen majd jövök részletesebb bemutatóval is, elöljáróban annyit, hogy nagyon jó minőségű szemfestékek, abszolút elégedett vagyok! 3.723 Ft-ba került az eredeti kb tízezer forintos ár helyett.


FusionBeauty - Sculptdiva krémes pirosító - Haute árnyalatban - FusionBeauty nagy kedvencem, ebben sem csalódtam, tökéletes! 2.595 Ft


Pixi ajakfény készlet Tan topper- Ezt csak azért vettem meg mert olyan jópofa dolognak tűnt, hogy egy ilyen vékony kis dobozkában ennyiféle szín van, csak bedobom a táskámba és bármikor használhatom. Az elvárásaimhoz képest még sokkal jobb a minősége, tényleg ápolja az ajkakat is, nem szárít, nem ragad, kellemes illatú. A fedése azért nem a legerősebb, de kiss üde színt biztosít 1.918 Ft volt az ára


Bourjois French Art of Flirting szett - 1 szempillaspirál és 3 metálfényű szemceruza 2.891 Ft-ért
Na, ezt viszont csak a szempillaspirál miatt ne vegye meg senki mert az nem sokat ér. Pedig vannak Bourjois szempillaspirálok amiket szeretek, de ez valahogy nekem nem jött be. A szemceruzák viszont remek minőségűek, mindegyik nagyon tetszik!


Ezt a Stila 30-as fényvédőt tartalmazó alapozót ajándékba kaptam a megrendeléshez, de ez az árnyalat egyelőre nekem sötét, majd meglátjuk nyáron


Ráadásul törzsvásárlóként  már 7,5% lejön minden rendelésem végösszegéből, úgyhogy annyival is kevesebbet fizettem :)







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...