2014. február 10., hétfő

Urban Decay Naked3 paletta swatch sok-sok képpel




Amint megláttam hogy elérhető le kellett csapnom rá és azonnal megrendeltem a Lookfantastic webáruházból. Lehet Paypallal, bankkártyával biztonságosan fizetni és ingyen szállítanak. Ráadásul nagyon hamar megérkezett, szinte még fel sem készültem lélekben hogy megkapom és már itt is volt :) Ha éppen nincs készleten érdemes később visszanézni mert igyekeznek folyamatosan feltölteni. Csak idén már kétszer vagy háromszor fogyott el 1-2 nap alatt az összes.
Nos, én nem akarom túlmisztifikálni ezt a palettát, de tény, hogy tökéletes árnyalatokat tartalmaz hétköznapi és alkalmi sminkhez egyaránt, remekül pigmentált, csodálatos állagú szemhéjpúderekkel. Ha valakinek van már valamilyen Naked palettája akkor valószínűleg vágyni fog erre is mert annyira átgondoltan válogatták össze, mintha az eddigi összes egy magasabb szintű megtestesülése lenne...ja, persze nem akarom túlmisztifikálni...A rózsaszínek, rózsa-arany és földszínek mind tökéletesen passzolnak az én barna szemeimhez. Többféle kombinációt próbáltam már és egyszerűen szuper! Nagyon szép fedésű és könnyedén satírozható.
A palettában található ecset egészen jól használható és ajándékba többféle szemhéjalap minta is jár, mindegyik akár több napra elegendő.



Strange: Inkább fehér mint halványrózsaszín matt
Dust: sápadt rózsaszín metálos-csillámos pink
Burnout: barackos-rózsaszín szaténfényű
Limit: piszkosrózsaszín matt




Buzz: meleg metálos rózsaszín ezüstös csillámokkal
Trick: bronzos metálos csillámos
Nooner: rózsaszínes matt barna 
Liar: szürkésbarna metálfényű




Factory: barna szatén finisű
Mugshot: meleg tónusú szürkésbarna metálfényű
Darkside: szaténfényű szürke
Blackheart: matt fekete vörös mikrocsillámokkal megtömve

Így mutat lámpafénynél:













2 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Hú, annyira örülök hogy megvettem...ennek képtelenség volt ellenállni! :)) Nincs benne olyan szín amit ne tudnék használni, úgyhogy ezzel elleszek egy darabig azt hiszem

      Törlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...