2014. május 26., hétfő

Esküvői készülődés - Inspiráció - A ruha




Rengeteg ruha van ami tetszik, gyakorlatilag szinte bármelyiket lehetne választani. Persze nem biztos hogy az interneten gyűjtött inspirációs képeknek megfelelő ruhákra bukkanunk itthon - akkor még ott a varratás is, mint lehetőség. 
Mindenképp érdemes több szalonban is körülnézni, már csak azért is, hogy bizonyos fazonok vajon olyan jól állnak-e rajtunk mint ahogy elképzeltük. Illetve több helyen rábízhatjuk a szalon munkatársaira is, hogy nyugodtan hozzanak olyan ruhákat is, amikről ők gondolják, hogy jól állna nekünk - ilyenkor felejtsük el az aggodalmainkat, csakis az lebegjen a szemünk előtt, hogy megtaláljuk a tökéletest. Ezzel kapcsolatban nem érdemes szerénykedni, vagy beérni már az első felpróbált darabbal, mégiscsak az esküvő egyik ékességéről van szó. Persze arra se buzdítok senkit, hogy túlzottan rágörcsöljön, de én az egyik szalonban azt hallottam egy nagyon kedves hölgytől, hogy minden menyasszonyra megvan a tökéletesen passzoló ruha, csak meg kell találni :) Ha az ő kínálatukban nincs, akkor máshol biztosan talál. Persze nem mindenki ilyen aranyos, találkoztam olyannal aki unott volt, flegma, volt olyan hely ahol nem lehetett háromnál többet felpróbálni, ahol tilos a fényképezés, sőt olyanról is hallottam ahol a próbáért fizetni kell....Mondanom sem kell hogy a kedves hölgynél fogom kölcsönözni végül a ruhámat ami egy letisztult, elegáns, egyszerű A vonalú szépség lesz. De azért hosszú út vezetett idáig és szeretném megosztani veletek azt a gigantikus inspirációs anyagot amit a témában gyűjtöttem:



Ilyeneket nem nagyon láttam sajnos, pedig mindkettő pántja és hátmegoldása nagyon tetszik






Ez a fajta csipkés klasszikus sokaknak remekül áll és a legtöbb szalonban tudnak hasonlót mutatni





Rövid ruhában is gondolkodtam egy ideig, ha varrattam volna, akkor ezek közül az egyiket



Sajnos ilyen ékszer jellegű díszítéssel nem találkoztam a keresgélések során


Ilyesmi fazonnal több helyen is találkoztam, a legtöbb szalonban lehet találni



Ez szintén lélegzetelállító



Tetszik ez a ropogós anyag is, de félő hogy jobban gyűrődik





Ezekben az a jó, hogy bár rengeteg anyagból vannak, mégis a könnyedség illúzióját keltik


Ilyet sajnos sehol sem láttam, a kidolgozását elnézve amúgy is csillagászati lehet az ára, de gyönyörűség, nem?


Próbáltam egy ilyesmit is, hát ez mókásan nézett ki rajtam, na ez tényleg nem mindenkinek áll jól


Ez az ujj is csodálatos, most arra hajtok hogy valahonnan hasonló jellegű bolerót szerezzek be esetleg




Képek forrása: Pinterest










Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...