2014. május 11., vasárnap

Faith in nature - Málna és vörösáfonya sampon és balzsam teszt


A Mybeautytools webáruházból kaptam tesztelésre ezt a sampon és balzsam csomagot, aminek nagyon örültem mert eleve használom és szeretem a Faith in nature termékeit. Annak idején még bioboltokban fedeztem fel, és szuper hogy már több helyen is elérhetőek. Ez a márka többszörösen díjnyertes, természetes összetevőkből készült kozmetikumokat kínál egyre bővülő választékban. 


A Málna és vörösáfonya sampon és balzsam normál és száraz hajra való, parabénmentes, nem tartalmaz mesterséges tartósítót és színezéket. Látszik is, hogy nem tettek bele színezőanyagokat, a sampon kicsit barnás, a balzsam pedig fehér - az illatuk is teljesen természetes és nagyon finom, leginkább a málna érezhető.
Azon már az első használat után meglepődtem, hogy sokkal tovább volt friss a frizurám mint más samponoknál. Nekem ugye a hajtöveim zsírosodásra hajlamosak, a hajvégeim meg szárazak és ez a málnás-áfonyás termékcsalád úgy tűnik mindkét problémára megoldást nyújt. Ezt egy darab terméktől soha az életben nem vártam volna, eddig folyton váltogattam a zsíros, normál és száraz hajra való samponokat és balzsamokat, az utóbbi időben meg inkább száraz hajra valókat használtam, amiktől persze kevesebb ideig maradt friss a hajam. Ez a sampon és balzsam meg ugyanolyan jól ápolja a hajam mint az eddig bevált kedvenceim, ráadásul cseppet sem nehezíti el, és megkockáztatom, hogy nem hagy annyi lerakódást sem. Néha a gazdagabb állagú  balzsamoknál az öblítés egy örökkévalóságig tart, de úgy tűnik, hogy ezt nyom nélkül nagyon hamar ki tudom öblíteni. Sőt, kimondottan az volt az érzésem hogy egy része egyszerűen beszívódott!
Általában a natúr balzsamok nem funkcionálnak valami jól kifésülő balzsamként, de a Faith in nature ezen a téren is kiemelkedően teljesít. Tökéletesen ki tudtam bontani a hajamat vele és az elvárásaimnak megfelelően selymes és lágy esésű lett tőle.
Ha valaki ügyel rá, hogy tusfürdőben, testápolóban és hajápoló termékekben természetes összetevőkből készült kozmetikumokat használjon, annak tökéletes választás a Faith in nature márka, mert hatalmas a választék és jobbnál jobb illatok közül lehet választani. Engem azért időről időre elcsábítanak a "nemnagyonbio" termékek, de szeretem ha mindig van a polcon egy ilyen megnyugtatóbb tartalmú flakon is :) Ha ezekhez nyúlok úgy érzem megkönnyebbülés a bőrömnek, hajamnak és valószínűleg a környezetnek is. Most ez a duo pack akciós áron vásárolható meg ITT.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...