2014. május 9., péntek

Heti Miegymás


A héten mindent bejártak a MET gálán készült képek - ez egy rangos jótékonysági intézmény ahol mindenki ott van, úgy értem tényleg mindenki - ezek közül bemutatnám az én személyes kedvenceimet illetve azokat amiknél szerintem valami nagyon nem stimmel:


Leighton Meester Michale Kors ruhája lenyűgöző - nem sok nőn mutatna jól az igaz, de rajta csodás. A sminkje is nagyon tetszik, egyedül a dekoltázsa nem, valahogy túl széles és túl sápadt és túl sok a highlighter rajta


Blake Lively tipikus glamúr díva, erre született valószínűleg, tőle nem is vártam mást - lélegzetelállító ez a Gucci ruha rajta.



Nem mondanám hogy odavagyok Caráért, de ez a szett hiperkúl, a smink is, a frizura is. Hát, na.


Hailee Steinfeld Prabal Gurung ruhában - meseszép. Nem beszélve a gyönyörű szemöldökéről és úgy általában is. Meg a rúzsa is. Szuper!



Kate Bosworth - gyönyörű ruha, de itt valami nagyon irritáló. Nem tudom hogy a lenyalt frizura, vagy az hogy ennyire brutálisan vékony, vagy együtt a kettő de valahogy ez nekem nagyon nem. Vagy az arcával van valami? Tényleg nem tudok rájönni, de valahogy így együtt...


Kate Uptont imádom, a Dolce&Gabbana ruhákat is imádom - de hogy sikerülhet ennyire rosszul kettejük találkozása??



Rosie Huntington-Whiteley kicsit alulöltözött a többiekhez képest, de a ruha és ő is bomba. A cipőért különösképp odavagyok, csúcs!!


Maggie Gyllenhaal - miért? Valentino - miért? Miért miért miért?
Maggiet pedig bírom, de hát ez mi? Na és Valentino aki híres a gyönyörű estélyi ruhákról, hát ezt mégis hogyan? 


A heti MET után a heti MEH...A TBS Nutriganics habzó arclemosóm 4-5 használat után megadta magát és nem hajlandó egy csöppnyi habos cuccot se kinyomni, így kénytelen voltam átönteni az egészet egy szappanadagolóba. A habos krémes mámor helyett így most ilyen rozsdaszínű löttyel mosom az arcom reggelente.....meh. 



Heti lakk haul ( nem mintha minden héten lenne lakk haul..:) - A Szépségboltról zsákmányoltam be akciós Sally Hansen lakkokból, egyik szebb mint a másik! Az Xtreme wear lakkoknál még azt is képes vagyok elnézni, hogy körülményes a lakkozás a krémes textúra és a bumfordi ecset miatt, mert a színek pompásak és a végeredmény is extra csillogó, és tulajdonképpen akár egy réteg is elég lenne.



Nude&Blue :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...