2014. június 5., csütörtök

NYX HD szemhéjalapozó - Abszolút kedvencem


Ha valaki szemhéjalapozó vásárlás előtt áll és nem tud dönteni, ne keressen tovább! Jelenleg az itthon kapható ilyen jellegű termékek közül ez a legjobb minőség a legkedvezőbb áron. Próbáltam ennél olcsóbbat, próbáltam drágábbat, próbáltam sokkal drágábbat és azt kell hogy mondjam hogy teljesítményre, mennyiségre, tartósságra bőven ez éri meg a legjobban!


Szemhéjalapozóra leginkább azért van szükségem mert nekem mindig összegyűlt a festék egy csíkban a szememnél, de amióta ezt a NYX szemhéjalapot használom azóta nincs ezzel gondom. A szemfestékeket is egyenletesebben lehet felvinni rá és hosszú órákig bírják rezzenéstelenül :) Nekem egy átlagos esti kiruccanást simán bír, illetve hétköznapokat is reggeltől délutánig.


A színe bézses-szürkés, a szemen teljesen egészséges színt ad, már ha csak ezt felvisszük sokkal kiegyensúlyozottabb lesz a tekintetünk mert megszüntet bármi vörösséget, ilyesmit. Krémes állagú, nem szárít és szuper hogy applikátorral lehet felvinni. Én már hónapok óta használom és még mindig van belőle, nagyon gazdaságos kiszerelés. Biztos hogy időnként ki fogok majd próbálni másikat is, de ebből mindig fogok tartani a sminktáskámban!

2 megjegyzés:

  1. Én is NYX-et használok, de ilyen tégelyes verziót, ezt még webshopokban láttam, de nekem is szimpinek tűnt, bár nem hiszem hogy valaha a panel aljára fogok jutni annak amit most használok, de ezt megjegyeztem magamnak :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hát igen, a NYX-nek nagyon jó kis cuccai vannak :)

      Törlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...