2014. június 10., kedd

Saloos ricinus olaj - Mi mindenre jó?


A Saloos termékeket az Iparfüméria webáruházban fedeztem fel, remek minőségű és korrekt árú natúrkozmetikumok. Ricinus olajat korábban már használtam, és most ismét több szépségápolási tervem van vele úgyhogy rendeltem egy ilyen üvegcsével.
A ricinus olajat gyógyászati célokra már a középkorban is használták, igaz elsősorban hashajtóként ismert. Külsőleg viszont remek kondicionáló, hidratáló anyag.


Matt kis üvegben van 50 ml-es kiszerelésben. Maga az olaj nehéz már-már krémes állagú. Én elsősorban a szempilláimra szoktam használni, mert ez a hatása nálam már bizonyított, erősíti és dúsítja a szempillákat. Eleinte úgy használtam, hogy vattakorongra tettem belőle és úgy közrefogtam vele a pilláimat, de mivel nagyon jó kis állagú olaj, ezért most már csak egy-egy cseppet a hüvelyk és mutatóujjam közé veszek és azzal óvatosan átdörzsölgetem a pilláimat és a tövüket is. Naponta egyszer, este szoktam felvinni. Két hét alatt jól látható a hatás, meglepően jól rendbeteszi a pillákat! Ha a szemöldökön vannak túlszedett részek, oda is nyugodtan lehet belőle kenni.
Kéz és körömápolásra is kitűnő, a maradék olajat én a körmeimen szoktam eloszlatni, nagyon szépen ápolja a körömágybőrt is. Viszont ezt is este célszerű inkább, mert nem szívódik be túl könnyen.


A következő tervem az, hogy hajápolásra is elkezdem majd próbálgatni. Állítólag selymes lesz tőle a hajunk és sokkal gyorsabban nő. Amit eddig megtudtam az annyi, hogy pakolásként mindenképpen valamihez hozzá kell keverni különben nagyon nehéz lesz kimosni. Sok helyen ajánlják tojássárgájával elkeverve 2-3 órát fenn hagyni a hajon majd utána alaposan kiöblíteni, megmosni. Vizes hajra kell felvinni és nagyon alaposan eloszlatni, célszerű ilyenkor zuhanysapit is feltenni. Kimosni kicsit nehézkes lesz, de utána az eredmény kárpótol a maceráért.

A ricinuson kívül elképesztő választékban vannak még olajak ettől a márkától: mandula, avokádó, szója, szőlőmag, jojoba, makadámia, argán, borgágó, kukoricacsíra, ligetszépe, lenmagolaj...



2 megjegyzés:

  1. A ricinusolaj jó, csak ugyanez a gyógyszertárban 200 Ft, itt meg 1090 csak mert újracsomagolták :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez igaz, de nem mindegyik gyógyszertárban kapni és amikor a múltkor a második-harmadikban végre volt akkor meg elkezdték kérdezgetni hogy mire kell, mert hogy csak kis mennyiséget adhatnak...Ettől kicsit hirtelen zavarba is jöttem, aztán végül egy egészen kicsi üveggel távoztam nehogy azt gondolják, alattomos terveim vannak egy hashajtóval..:)))

      Törlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...