2015. május 18., hétfő

Reserved haul


Ahogy nektek is írtam pénteken, volt egy jó kis akció a Reservednél, a teljes kollekcióból lejött 30% ami elég korrekt kis kedvezmény. Szóval pár barátnőmmel be is vettük magunkat az üzletbe és az alábbi holmikat sikerült beszereznem:


Ez a strandtáska annyira jó áron volt, ( 2.695 Ft ) hogy akkor is megvettem volna ha nem akciós. Imádom a pálmafákat :)


Nagyon szerettem volna beszerezni egy pólót ilyen felirattal, mielőtt még a szlogen totál elcsépeltté válik, talán még időben sikerült :) 2.995 Ft -30%


Ez egy kis 1.500 Ft-os póló volt, szintén nagyon tetszett a felirat rajta


Ananászos pólót mindenképp szerettem volna és szerencsére többféle is volt a Reservedben, én végül ezt a lezser és lenge darabot választottam, az eredeti ára 2.995 Ft


A legdrágább dolog amit vettem, ez a farmer ceruzaszoknya volt, ( eredeti ára 7.500 Ft ) - de nagyon megtetszett és viszonylag jól állt, úgyhogy nem hagyhattam ott :)








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...