2015. május 27., szerda

UNIQ ONE - Coconut All In One Hajápoló


Akik régóta olvasnak tudják már, hogy folyamatos kócolódási problémám van ezért az egész világot felkutatom a legújabb hajápoló csodákért. Most mondjuk nem kellett messzire mennem, mert az Iparfuméria webáruház kínálatában bukkantam rá erre a sokat ígérő termékre: Uniq One Coconut All In One Hair Treatment


A doboza szerint 10 dolgot biztosít a frizuránknak:

  1. Ápolja a károsodott hajat
  2. Fényt ad és simít
  3. Hővédő
  4. Selymesség és puhaság
  5. UVA és UVB filterekkel véd a nap káros sugaraitól
  6. Egyszerűbb kibontás és hajvasalás
  7. Csodálatosan kifésülhető haj
  8. Hosszantartó frizura
  9. Töredezett hajvégek ápolása
  10. Volumen
Én bizony felvettem volna még a listára a mennyei kókuszillatot is ( ami a gyengém ) - olyan igazi kókuszos koktél illat, nagyon trópusi, nagyon nyári! Ráadásul nem illan el, hanem még másnap is érezni.



Hajmosás után a törölközőnedves hajra kell felvinni. Pumpás adagolóval lehet eloszlatni. Inkább balzsamszerű állaga van úgyhogy arra azért érdemes figyelni hogy egy-egy területre ne spricceljünk sokat. Bár én első alkalommal meglehetősen túltoltam, mégsem húzta le a hajamat - ami szenzációs! Álom volt kibontani a hajamat vele, könnyebb mint eddig bármi mással. Nem használtam olajat sem a hajvégekre, nem is volt rá szükség. Ez tényleg egy korrekt mindenegyben cucc, gyakorlatilag a balzsamot, hajpakolást, hajolajat és hővédőt simán ki lehet vele váltani. A hajam eszméletlenül puha és selymes tőle, csodás illatú és könnyen kezelhető. Ráadásul reggelre sem kócolódott össze és még mindig frissen mosott haj érzésem van.






Ilyen könnyen eloszlatható krém állaga van. Száraz hajon is lehet alkalmazni, lesimításra, hajvégápolásra vagy csak egy kis illatos frizurafrissítésre, persze akkor jóval kevesebb mennyiség kell mint nedves hajon.

Összességében nagyon elégedett vagyok vele, az ígéretei közül a legtöbbet simán beváltja, főleg azokat amik miatt én megvásároltam: kócmentesítés, ápolás, hővédelem, volumen, selymesség, puhaság, fény! Esélyes hogy egy nyári alap hajápolóm lesz, teljesen leegyszerűsíti a hajápolás lépéseit!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...