2016. február 24., szerda

Iherb haul


A Thayers Witch Hazel tonik volt a legfontosabb beszerzendő az Iherb oldaláról, mert sok jót hallottam róla. Az én arcápolási rutinomból hiányzott ez a lépés, pedig a pórusaim egyre idegesítőbbek és ezeket pont a tonizálással lehet kevésbé láthatóvá tenni. 

Aztán ami biztosan bekerül a kosaramba ha az Iherbnél válogatok, az egy vagy kettő Crazy Rumors ajakbalzsam, mert itt verhetetlen áron kaphatóak.

A deep steep márka kézmosó habszappanját nagyon szeretem, úgyhogy már másodszor rendeltem.

Szintén innen szoktam beszerezni Ecotools ecseteket is, ennek a cuki utazó szettnek nem tudtam ellenállni.

Ráadásul volt 1600 Ft-ot érő hűségpontom is, így azokat is beváltottam!

Ti is kaphattok kedvezményeket, már első vásárlóként is, az alábbi kóddal, kizárólag az első vásárlás összegéből lejön 5 USD:

WWD846



Praktikus kis méretű ecsetek, utazáshoz kitűnő lesz


Candy Corn és Orange Creamsicle illatú ajakblazsamok természetes összetevőkkel


A híres varázsmogyoró tonik, majd meglátjuk hogy válik be nálam


Ez pedig egy szuper kézmosó habszappan rozmaring és menta illóolajjal 


Amire még érdemes ügyelni az Iherbnél, hogy alapból egy drágább szállítást kalkulál, így nekünk kell figyelni, hogy átkattintsunk az olcsóbb 4 vagy 6 dolláros szállításra. Én a 4 dolláros szoktam választani és eddig még mindig megkaptam a csomagot, általában 2-3 hét alatt:


A DHL helyett válasszuk az Airmailt vagy az Airmail Premiumot.

4 megjegyzés:

  1. Hú, mindegyik terméket szívesen kipróbálnám! Az EcoTools ecsetekkel már régóta szemezek. A Crazy Rumors ajakápolóból nekem a Cinnamon Bun van meg. Kíváncsi vagyok, hogyan válnak be neked a termékek. Majd lesz teszt, ugye? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Cinnamon Bun....ú, az jól hangzik! Azt hiszem az lesz a következő amit venni fogok :) Természetesen lesz teszt, akkor majd ezzel fogok kezdeni!
      Az Ecotools ecsetek szerintem az árukhoz képest elég jó minőségűek, nekem van pár már a Bamboo féléből is. De ezek a kis picik meg pláne annyira jópofák :)

      Törlés
  2. Imádom a Crazy Rumors balzsamokat, évek óta a legnagyobb kedvencem :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is, sosem tudnék leszokni róluk :) Még nem volt olyan illat ami ne tetszett volna, az állaga még egy év után is tökéletes, nem ragad, jól ápol, nem szárít.

      Törlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...