2016. augusztus 3., szerda

Collistar Special Perfect Body testápoló spray



Bár imádom a testvajakat és finom, gazdag krémeket - sajnos nem tudom magam rávenni hogy rendszeresen használjam őket. Főleg így nyáron, egyszerűen a gondolat is riaszt hogy valami kicsit is krémszerűt kenjek magamra a frissítő zuhany után. Így elkezdtem a kedvenc webáruházamban az - Iparfümériában - testápoló permetek után kutatni. Rövid keresgélés után rátaláltam a Collistar Perfect Body testápoló sprayre


A Collistar termékekkel nemrég kezdtem megismerkedni és eddig egyáltalán nem okoztak csalódást, sőt, teljesen le vagyok nyűgözve tőlük. Hogy miért nem próbáltam korábban? 
A márka eredetileg egy olasz gyógyszergyártó cég egyik részlegeként működött és onnan nőtte ki magát a 80-as években Daniela Sacerdote vezetése alatt. A cég filozófiája hogy csúcsminőségű és hatékony kozmetikumokat áruljanak versenyképes áron. A Collistar termékek nem olcsók, viszont a luxusmárkákkal azonos színvonalat képviselnek és azokhoz képest tényleg sokkal megfizethetőbbek. A termékek minősége tényleg kiemelkedő és az egész összhatás is tökéletes.



Már külsőre is luxust, tisztaságot és kényeztetést sugároz. Szuper hidratáló testápoló ami gyorsan beszívódik. Egy láthatatlan molekuláris filmet képez a bőrön így egész nap gondoskodik a megfelelő ápolásról. 



Egyszerűen imádom! Tényleg csak kifújom és pillanatok alatt beszívódik, de a bőröm egész nap hidratált marad. A "láthatatlan molekuláris réteg" amit képez egyáltalán nem ragad - pedig ettől tartottam - és semmiféle kellemetlen érzést nem kelt. Inkább egyszerűen csodás, hogy valahányszor megérintem a bőröm puha és selymes. Az illata olyan frissítően krémes és sokáig megmarad. Szenzációs tisztaság és ápoltság érzetet kelt. Biztos ti is mentetek már el olyan ember mellett az utcán akinek valahogy tisztaságillata volt és nem parfümtől vagy dezodortól. Na ez is olyasmi, frissen és üdén lehet végigcsinálni vele a napot! :)





Nagyon praktikusnak tartom, sok időt lehet spórolni vele és hihetetlenül kényelmes megoldás!



Egyébként fehér és tejszerű folyadék - ha véletlenül túl sokat fújsz egy területre akkor is láthatatlanná szívódik, de ha sietsz el is kenegetheted. Nagyon jól eloszlik egyébként tényleg. Nekem a testem főbb területeire 5-7 fújás elég alkalmanként. 200 ml van a flakonban, ami remélem sokáig elég lesz. 

Én eldöntöttem, nekem ezentúl ez lesz a nyári testápolóm és kész :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...