2016. augusztus 16., kedd

MOODmatcher Luxe Twist Stick


Egy rúzs ami a szám színéhez igazodva hozza létre a valódi színét? Remek ötlet! A Fran Wilson Moodmatcher Luxe Twist Stick azonnal reagál az ajkunkra felkenve és egy teljesen egyedi árnyalatot hoz létre. Ráadásul 12 órás tartósságot ígér, nem kenődik, nem fakul. A hidratálásról aloe verával és E vitaminnal gondoskodik, nem szárít.
Elképesztően élénk színekben kapható mint zöld, kék, citromsárga - én most ezt a narancssárgát próbáltam ki - de a szánkon teljesen hordható, hétköznapi viseletté válik.


A csomagoláson minden szükséges információt megtalálunk, felkenjünk majd azonnal színezni kezd, végül az intenzitás még az elkövetkező pár percben erősödik.



Nagyon kis elegáns darab, könnyű használni. Kellemesen krémes és szerencsére teljesen illatmentes.


Így néztek ki az ajkaim közvetlenül felvitel előtt: sápadt és színtelen - egyértelműen szükségük volt egy kis vitalitásra! :))


Közvetlenül felvitel után elkezd élénkülni a szín


Tényleg kell pár perc amíg eléri a végső árnyalatot


Végül nálam egy ilyen enyhén korallos, inkább pink szín lett a végeredmény


Egy darabig még hamvas és fényes lesz, de a nap folyamán egy kellemes matt állagú viseletté alakul. Tényleg nem kenődik el, ettem és ittam és még kicsit dörzsölgettem is, de semmi.  Őszintén szólva, eddig még soha nem használtam ilyen rúzst ami ennyire tartós! A 12 órát nem vártam meg, de még este is ott virított a számon, nem lekopva, ugyanúgy. Nehéz megítélni hogy kicsit fakult-e, talán egy leheletnyit, de ez azt jelenti, hogy ha kopott is akkor azt is egyenletesen. Ezzel nem kerülhetünk kínos helyzetbe, tényleg számíthatunk rá. Csak meg kell találni azt az árnyalatot ami a leginkább tetszik és máris van egy betonbiztos rúzsunk a mindennapokra. Nem gondoltam volna hogy ennyire bejön, mert jobb szeretek én színt választani - de elbűvölt a tartósság, az izgalmas ötlet, a jópofa design, a könnyű használhatóság!

A terméket az Iparfüméria webáruháztól kaptam tesztelésre, de a cikk természetesen a saját véleményemet tükrözi.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...