2017. március 7., kedd

Apivita Propoline Nettle&Honey sampon



Biztosan nem vagyok egyedül azzal a problémámmal, hogy bár a hajvégeim szárazak, a fejbőröm mégis hajlamos a zsírosodásra. Ezért aztán ha kimondottan zsíros hajra való sampont veszek az szárítja azt amit nem kéne, ha meg száraz hajra való extra tápláló szuperkencét, az meg gyakoribb hajmosásra kényszerít. Szóval ezzel kapcsolatban is kutatom folyton az újdonságokat, így bukkantam rá az Apivita termékcsaládra a Notino webáruházban és azon belül erre a csalános mézes samponra, ami kimondottan zsíros fejbőrre és száraz hajvégekre ajánlott.

A csalánról lehet tudni, hogy zsíros haj kezelésére kitűnően alkalmas, a méz pedig extra tápláló összetevő és csodát tesz a fakó, fénytelen hajjal.




Ilyen gyönyörű, elegáns kis flakonban kapható, apró és illatos üzletek jutnak róla eszembe, a polcokon sorakozó csodatévő szerekkel :)




85 százalékban természetes összetevőket tartalmaz és parabén, szilikon, ásványi olaj, ftalát és még egy csomó olyan mindentől mentes amiről azt sem tudom micsoda. Amit viszont tartalmaz a csalán és mézkivonaton kívül:
  • propolisz
  • édesgyökér
  • aloe
  • búzaproteinek
  • zsálya és grapefruit illóolaj
  • víz helyett rozmaring infúzió
  • Bio Cotton Defense System ( gyapot+oligoszacharidok és arginin )





Ezekkel a speciális összetevőkkel úgy képes szabályozni a fejbőr zsírosodását, hogy közben fenntartja a haj természetes hidratációját. A propolisz segít fertőtleníteni  a fejbőrt és közben antioxidánsokkal táplálja, a csalán eltávolítja a felesleges szébumot, a méz és aloe a hajvégekért felel, a grapefruit olaj fényt ad, a zsálya szintén a zsírosodást csökkenti, a Bio Cotton Defense System pedig segít megvédeni a hajunkat a környezeti ártalmaktól, végül a rozmaring segít stimulálni a hajhagymákat és az esetleges korpásodást is enyhíti.



Engem először az illata fogott meg, valami gyógynövényes jellegre számítottam vagy esetleg émelyítő mézességre, de ez valami friss és nagyon kellemes! Talán az illóolajoknak köszönhető, de tényleg nagyon üdítő. Kevés kell belőle, áttetsző de mégis kellemesen krémes lesz a fejbőrbe masszírozva. Szerintem nagyon jól tisztít és hogy az ápoló hatásáról is meggyőződjek, kipróbáltam balzsam nélkül is. Egyedül a kifésüléshez kellett némi ápolószer, hajszárítás előtt, de amúgy puha, fényes, illatos és szerintem valahogy nagyobb tömegű is lett tőle a hajam - biztosan azért mert a speciális összetevőknek köszönhetően minimalizálja a lelapulást. A fejbőrömet is nagyon frissnek és szinte felszabadultnak éreztem. A zsírosodást szerintem legjobban hosszú távon segíti, tehát azt ne várjuk el tőle, hogy első mosás után egy hétig friss lesz a frizuránk - de szerintem nekem egy nappal tovább tette szalonképessé a hajam.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...