2017. március 22., szerda

Farmona Radical Száraz sampon


Mielőtt belekezdenék, el kell mondanom, hogy több Farmona termékkel meg voltam elégedve és szimpatikus, hogy különböző hajproblémákra próbálnak megoldást találni, ráadásul gyógynövény kivonatokat is felhasználva. De ez....ez a legrosszabb száraz sampon amit valaha használtam ez egy kozmetikai tévedés, egy félresikerült termék.


Elsősorban a kedvező ára fogott meg és az ígéret hogy kíméletes a hajhoz, sőt még erősíti is. Aloe és mezei zsurló kivonatot tartalmaz és kukoricakeményítőt, ami eddig jónak is tűnik. De valahogy csak sikerült úgy vegyíteni az összetevőket hogy a végeredmény egy kínszenvedés a hajnak.


Alig érzek bármilyen frissítő hatást, de nem is ez a baj, ettől még csak egy gyenge száraz sampon lenne. De hogy néhány óra elteltével egy összetapadt, zsíros, cseppet sem üdítő csomó lesz a fejemen frizura helyett az nem túl oké. Rendesen kifésülni lehetetlenség, teljesen összetapasztja a hajszálakat. Egyszerűen kellemetlen az egész, semmit nem kapok abból amit a termék ígér, sőt, csak ront a helyzeten. Tényleg, többször is próbáltam, rendesen felráztam, betartottam minden utasítást, de csak egyre kedvetlenebb lettem a végeredménytől...Tényleg nagyon sajnálom, hogy ennyire csalódnom kellett benne, de egyszerűen nem tudok semmi jót írni róla.

Lehet hogy van akinek bevált, de szerintem vékonyszálú hajjal rendelkezők messze kerüljék. Ugyanilyen áron sokkal jobb termékek vannak a piacon. 

2 megjegyzés:

  1. Basszus, de jó, hogy nem rendeltem meg, pedig nézegettem, hogy jaj, olcsó szárazsampon :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát én is pont ezért vettem meg :) De ez tényleg katasztrófa, akkor már inkább nekiállok hajat mosni, mint hogy ezzel "frissítsem" fel :D

      Törlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...