2017. május 2., kedd

5 csodás ajándék Anyák napjára


Én teljesen változatos dolgokkal szoktam készülni Anyák napjára, volt már hogy gigantikus csokorral vagy illatgyertyával, esetleg saját készítésű süteménnyel köszöntöttem anyukámat. A lényeg hogy érezze, ez a nap különleges.

Természetesen a virág elmaradhatatlan, de mellé még annyi szép dologgal meglephetjük édesanyánkat azon a napon ami őket ünnepli. Ilyenkor szerintem parfümmel vagy kozmetikumokkal nem lehet melléfogni, biztosan örömet okozunk vele, egy kis kényeztetés és luxus minden nőnek jól jön, kortól függetlenül. Most a Notino webáruház Anyák napi ajándékai közül válogattam néhányat:

Tapasztalatból tudom, hogy a kiszállítás nagyon gyors, úgyhogy ha ma megrendelitek még odaérhet a hét végéig 




Virágos-gyümölcsös biztonságot sugárzó illat, a 90 ml-es kiszerelés akciós áron 12.390 Ft







Virágos-gyümölcsös, friss és elegáns illat, 35 ml 6.990 Ft





Egy ilyen pompás Lancome Genifique ajándékcsomag biztosan örömet okoz, 5.490 Ft





Rózsás tusfürdő, levendulás testvaj és levendulás testradír bújik meg ebben a szettben 1.990 Ft-ért




A Nuxe Nuxellence Eclat hialuronsavas anti-aging széruma egy igazi kincs, 9.990 Ft



Idén egyébként én is parfümmel készültem, valamint tervbe vettem egy szinte már ízléstelenül hatalmas orgonacsokor beszerzését is! :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...