2017. május 29., hétfő

L'Oréal Paris Botanicals Fresh Care Sáfrányos szeklice hajbalzsam



Az utóbbi időben jelentősen megnőtt az érdeklődés az egyre "mentesebb" és minél több természetes hatóanyagot tartalmazó kozmetikumok iránt és nemrég a L'Oréal is úgy döntött hogy nyit ebbe az irányba. A környezettudatos fogyasztókra gondolva megalkotta a Botanicals Fresh Care termékcsaládot, mely parabén-, szilikon- és színezékmentes. A szilikont egy kókusz és szójaolaj alapú hatóanyaggal váltották ki ami lágy és könnyű tapintást ad és nem nehezíti el a hajat. Háromféle változatban kapható: koriander, sáfrányos szeklice és kamélia - különböző hajproblémák megoldására. Én ezek közül most a sáfrányos szeklicés hajbalzsamot próbáltam ki.

A Botanicals Fresh termékek már elérhetőek a Notino webáruházban


A sáfrányos szeklice olajjal gazdagított balzsam a száraz, igénybevett hajat segít rendbetenni - ez a növényi összetevő jelentős anti-aging hatással bír, vitaminokban és ásványi anyagokban gazdag. Érett bőr regenerálására és táplálására is alkalmas és a száraz haj ápolására is kiváló és a fejbőrnek is jót tesz.


Nagyon kellemes illatú, gazdag és krémes kondicionáló. Könnyedén ki tudtam a segítségével bogozni a hajamat, úgyhogy ha valaki jó kifésülő balzsamot keres, ez arra is tökéletes. Már a leöblítésekor éreztem, hogy kellemesebb tapintású a hajam, úgyhogy bizakodó voltam a végeredményt illetően is.


Nagyon kevés hajápoló készítmény van amivel ezt a hatást lehet elérni mint a L'oreal Botanicals Fresh Care sáfrányos szeklice balzsammal. Tényleg nagyon sokfélét próbáltam már és ez a legjobbak közé tartozik. Kezdjük azzal, hogy nem nehezítette el a hajam, nem kellett sok belőle, nincs benne parabén- és szilikonmumus. Nem lettem tőle másnapra zsíroshajú. A száraz gubanc hajamból lágy esésű szinte reklámba illő hajkoronát varázsolt. Komolyan azon kaptam magam még egy nappal a használat után is, hogy úgy játszom a tincseimmel mint valami olasz színésznő, folyamatosan csavargattam, simítgattam mert annyira jó érzés volt hozzáérni. Légiesen könnyű és csodálatosan ápolt lett a frizurám tőle, már egy alkalom után is jelentősen javított a szárazságon. 

Ha valaki szeretne egy kicsit természetesebb hajápolót de mégis profi teljesítményt vár el a terméktől, akkor ezt feltétlenül próbálja ki!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...