2017. május 20., szombat

Heti Miegymás - Kosártáskák

Engem bevallom magával ragadott ez a trend, de az igazsághoz hozzátartozik hogy mindig szerettem a kosarakat, van is itthon hagyományos piaci, egzotikus távol-keleti kiskosár, francia stílusú fonott szatyor.....de arra még nem gondoltam hogy kézitáskaként is szóba jöhetnek. Természetesen a legjobban a kerek tetszik, aminek a nyomára itthon még nem bukkantam, de a hagyományosabb fajták már kezdenek megjelenni a hazai üzletek kínálatában is.







Kerek rattan táska - Etsy, 19.355 Ft
Tengerifű táska - Kosárház, 6.300 Ft
Kontraszt tengerifű táska - Zara, 7.995 Ft
Világos kerek fonott táska - Madewell, 17.140 Ft
Raffia kosártáska fekete részletekkel- Mango, 8.995 Ft
Kis gömbölyű kosártáska - Zara, 12.995 Ft



Na, és így mutat a dolog:








Képek forrása: Pinterest

Szóval én egyszerűen imádom. Talán mert annyira benne van a nyár meg egy kis nosztalgia és otthonosság, ugyanakkor a megfelelő darabokkal párosítva tényleg nagyon sikkes is tud lenni.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...