2018. január 29., hétfő

Lookfantastic Beauty Box - 2018. január




Amikor az első pillantást vetettem a januári Lookfantastic Beauty Box tartalmára, azt gondoltam ez lesz az egyik legunalmasabb kiadás. Gondoltam valami álmos és halovány januári tematika, a doboz sem olyan fancy mint amilyen szokott lenni, stb. Aztán ahogy átvizsgáltam, rájöttem, hogy egytől egyik zseniális termékek vannak benne, köztük egy nagyon nagy kedvencem is!





A doboz tartalma:

BalanceMe Congested Skin Serum - 7ml
MONUSpa Warming Ginger Bath&Body Oil - 40 ml
ESPA Pink Hair&Scalp Mud - 30 ml
Korres White Tea Gel Cleanser - 16 ml
Erno Laszlo Light Controlling Lotion - 15 ml
Model&Co Lash Primer - 3 ml






A Korres az egyik kedvenc márkám, imádom a tusfürdőit, nagyon szívesen kipróbálom majd ezt a fehért teás arctisztító gélt is. Szerencsére nagy százalékban természetes összetevőket használnak, így biztosan gyengéd lesz a bőrömhöz. Egy utazó méretű arctisztító pedig mindig jól jön! (a teljes kiszerelés ára egyébként 18 EUR)




Az ESPA márkáról még nem hallottam, izgalmas újdonságnak tűnik ez a haj és fejbőr pakolás. Iszapot, C-vitamint, sárgabarack magolajat tartalmaz és még egy csomó természetes hatóanyagot mindezeken kívül. A teljes kiszerelés ára 53 EUR ami azt jelenti hogy soha nem fogok belőle venni, mert annyira azért nem lehet jó. Viszont egy méregdrága luxus hajpakolást szívesen elhasználok ilyen kis kiszerelésben is :)




A Model&Co szempilla primerje nagyon jól jött, szeretem is az ilyen jellegű termékeket. Ez egyébként teljes kiszerelés és eredetileg kb. 10 EUR az ára. Egy fehér szempilla primer, amit az első réteg spirál előtt kell felvinni és ad egy kis plusz vastagságot a pilláknak. Jól fog jönni!




Majdnem ugráltam örömömben hogy ismét hozzájutottam egy BalanceMe Congested Skin szérumhoz, már épp rendelni akartam mert ez annyira jó! Így viszont pár hónapra ismét elég lesz, ezt ugyanis én nem szérumnak, hanem pattanáskezelőnek használom, arra egyszerűen töléketes, a blogot ITT írtam róla korábban. 13 EUR a teljes kiszerelés ára.



Az Erno Laszlo kozmetikumok szintén az a kategória amiről tudom ugyan hogy jó, de nem igazán visz rá a lélek hogy annyit költsek rá amennyiért vesztegetik. Ez egy hámlasztó tonik ami teljes kiszerelésben - egek!!-55 EUR.  Gyulladáscsökkentő, szabályozza a faggyútermelést, felébreszti a fakó arcbőrt - ez persze mind szuper, de ezt sokkal olcsóbban tudják koreai hámlasztók is. Azért persze örülök, hogy kipróbálhatom!




A MONU márkától mindent imádtam eddig, ez a gyömbéres fürdő- és testolaj elképesztően jó dolognak tűnik. A teljes kiszerelés ebből 30 EUR, szóval ez sem biztos hogy könnyedén landolna a kosaramban..Körömvirággal, jojoba olajjal, E és A vitaminnal, gyömbér, citromfű és narancs illóolajokkal kényeztet, szuper!



Vélemény:

Nos, hát ez az egyik ok amiért egy beauty box szolgáltatásra érdemes feliratkozni, irtózat drága luxuskozmetikumokat lehet kipróbálni kis kiszerelésben, sokkal, de sokkal olcsóbban. Persze értem, hogy a Lookfantastic webáruháznak ebben az lenne a biznisz, hogy ha egyből meg is rendelném mindegyikből a teljes kiszerelést, de én egyelőre csak örülök, hogy ilyesmikhez hozzájuthattam: ) Ez a kiadás most valóban nem volt annyira látványos vagy izgalmas, de a termékek mind érdekesek, a márkák jók, minden teljesen használható benne. Ez engem elégedettséggel tölt el, jó doboz ez!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...