2013. június 3., hétfő

NOTD - Arany barack


Nagyon beleszerettem az Astor Perfect Stay Gel Shine lakkokba, úgyhogy beszereztem ezt a Nude Peach fantázianévre hallgató lakkot is amit kicsi korallosabb színnek hittem, de valóban inkább egy kellemes barackszín, viszont remekül mutat arannyal. A Douglas aranyszínű lakkját használtam hozzá. Az Astor lakknál elvileg akár egy réteg is elég lenne mert nagyon jól fed viszont az ilyen világosabb árnyalatoknál kell minimum két réteg. Nagyon krémes és elég gyorsan szárad.



2 megjegyzés:

  1. Nagyon egyre járt ma az agyunk, csak nálam a hidegebb, nálad meg a melegebb színskála nyert. :D Két vagy három réteget használtál belőle? Nagyon szép ez a szín, de ha nehezen fed, akkor inkább hagyom. :/

    VálaszTörlés
  2. Igen én is láttam a tiédet, szerintem azzal a színnel még szebb! Nekem meg pont nem annyira tetszik ez a Nude Peach, valahogy ez túl barackos, pedig az üvegben annyira imádnivaló :)) Két rétegben is viszonylag oké volt, de este lakkoztam és nem voltam teljesen biztos a végeredményben úgyhogy ráhúztam még egyet. Egyébként nem mondanám hogy nehezen fed, csak próbáltam ebből az Astorból sötét árnyalatot és azon ledöbbentem milyen jól fed, ahhoz képest ez nem annyira.

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...