2013. szeptember 23., hétfő

Morgan Taylor - Under The Stars


A Morgan Taylor lakkok közül ezt hagytam a végére, mert fenomenális...Under The Stars fantázianévre hallgat és valóban szinte instant galaxis körmöket lehet létrehozni vele :) Mély sötétkék színben úsznak a rengeteg színben pompázó csillámok. Ezt két rétegben használtam hogy igazán lenyűgöző legyen a hatás. Szépen terül, csodásan viselkedik a lakk és ami meglepett hogy nem kellett szétkotorni az üveget hogy megfelelő mennyiségű csillámot találjak mert dugig van vele!


Engem egy Vincent Van Gogh féle éjszakai égboltra emlékeztet :) Valóban szinte kivilágítanak a csillámok a mélykék háttérből. 



Így néz ki az üvegben, mint egy kis adag palackozott univerzum...


Itt látszik igazán milyen mélységek vannak ebben a lakkban. Ha kinagyítanám és betenném háttérképnek, meg nem mondanák hogy nem a Hubble weboldaláról töltöttem le.

A Morgan Taylor lakkokról infót a My-nailart.net FB oldalán találhattok! Foglalkoznak hibrid lakkokkal is, úgyhogy azokról is rengeteg képet-egyebet találhattok és aki a közelben lakik beugorhat manikűrre is, én úgy látom hogy remek csapat lehet ott :)

6 megjegyzés:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...