2014. április 28., hétfő

H&M haul


A H&M-ben sajnos, sajnos mindig lehet találni valamit. A leárazott cuccok között voltak ezek a spéci kis szoknyák 1500 volt darabja, nem sokat gondolkodtam rajta. Aztán felfedeztem az ékszerek között olyasmi fülbevalót amit már régóta szerettem volna és szemet vetettem egy gyűrű pakkra is. 


Szuper ez a fekete párducmintás szoknya, ezt szúrtam ki elsőnek


Ebből csak egy darab volt már és annyira tetszik az elején ez a minta, meg aztán annyira jó áron volt, hogy ezt sem hagytam ott


Ezek a gyűrűk csodásak, nagyon jól néznek ki élénk körömlakkal - csak sajnos van közte egy-kettő ami egyik ujjamra se jó mert vagy nagy, vagy kicsi - úgyhogy ezeket már félre is tettem a következő nyereményjátékhoz pluszban. Ez a pakk 1.790-be került.


Ilyesmi fülbevalókat már régóta vadásztam, már majdnem rávettem magam hogy külföldről rendeljek és akkor egyszer csak ott figyelnek a H&M-ben 990-ért. Még jó hogy.

Van ugye nekem egy elméletem ami egyúttal egy csapda is. Hogy néha amikor nem is akarsz venni semmit akkor is érdemes benézni egy-egy üzletbe mert általában mindenhol, mindig vannak leárazott cuccok is, legfeljebb nincs nagy piros betűkkel kiírva hogy SALE. Sokszor ilyenkor találsz meg igazán szuper, vágyott darabokat vagy olyasmit amire nem is gondoltál volna de baromi jól áll meg minden. Ebben ugye az a szuper hogy kincsekre bukkanhatsz. A csapda meg az hogy olyankor is költöd a pénzed amikor nem kéne. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...