2014. október 8., szerda

Októberi születésnapi Pixibox


Megérkezett az októberi Pixiboxom! Sejtettem, hogy a második születésnapját ünneplő beauty box valami jó kis kiadással fog előrukkolni és nem tévedtem :)

Ha valaki esetleg még nem ismerné, akkor itt talál bővebb információkat róla.

Nem akarom elrontani a meglepetés örömét, úgyhogy csak az olvasson tovább aki nem bánja ha nemsokára megismerkedik ennek a kiadásnak a teljes tartalmával. ( Bár úgy tudom hogy most többféle dobozka is volt és nem mindenki ugyanazt kapta )




Az én októberi Pixiboxom tartalma:

  • Schwarzkopf Professional BC Oil Miracle Rose Oil hajolaj és BC Oil Miracle Rose haj és fejbőrápoló sampon ( 5ml és 30 ml )
  • Eucerin pH5 kézkrém ( 30 ml )
  • NAOBAY Mousurizing Milk Cleanser arctisztító tej és NAOBAY oxigenizáló arcápoló krém ( midkettő 30 ml )
  • NYX Round ajakrúzs ( teljes kiszerelés )
  • ARTDECO Glam Couture szemhéjpúder ( jeeeeeeee! ) ( teljes kiszerelés )
  • Lanvin Me parfümminta
  • és egy Panyizsuzsi kedvezménykupon 2000 Ft értékben



Az Eucerin kézkrémnek nagyon örülök, imádom az ilyen utazó méretű kencéket, pont beférnek a táskámba, kézkrém meg mindig kell


NYX round rúzsom már van egy-kettő, jól bevált cucc, ez az árnyalat szerencsére még nincs meg és tetszik is nagyon!


Ó, hát ettől elolvadtam, mindörökre...az ARTDECO sminktermékeit nagyon szeretem, ez meg különösképp csodás - erősen pigmentált és csillogó


Új termékeket megismerni mindig külön öröm - végül is ezért olyan jók a beauty boxok - úgyhogy nagy várakozással fogom próbálgatni ezeket a NAOBAY kozmetikumokat


Ez nem annyira az én világom, de azért el tudom majd használni, egész kellemes illat


Ház ezek szintén lenyűgözőek, mini hajolaj és sampon a Schwazkopf professzionális hajápoló vonalától


23 megjegyzés:

  1. De klassz doboz :DSajnálom, hogy nem értem rá a gép előtt gubbasztani :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na, úgy látom még nincs minden veszve mert sokan szívesen eladnák, lehet bizniszelni :)

      Törlés
  2. Szia! Ugyanezt a dobozt kaptam, talán a rúzs színe más, nem tudom, nem bontottam fel... az Artdeco termék meg a többi teljesen ugyanaz. Kipróbálni sincs kedvem annyira nem jött be a tartalom. Első Pixiboxom meg az utolsó az biztos. Ha valakinek kell viheti az enyémet a pixis árért meg ajánlott postáért ha nem jön el érte. Minden bontatlan nagy utálattal beraktam a szekrénybe. sparmatrica@gmail.hu
    Nekem idáig egy szépségboxom volt, az első DMBOX, az sokkal jobban megérte, én csalódott vagyok. azt írták 3 féle doboz lett, na kivi leszek a többibe mit raktak, mert a miénk gyenge lett.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem Zitu vagy valaki aki jobban a magáénak érzi a tartalmat biztosan jelentkezik érte. Nekem gyengém az Artdeco sminkben, meg bírom ezeket a NYX rúzsokat is, úgyhogy most elégedett vagyok azért. ( meg az utazóméretű kis mintáimat is itt gyűjtöm be ) Kár, hogy neked nem jött be, de a Pixi FB oldalán ha felajánlod, tutira lesz rá vevőd!

      Törlés
  3. Még ez a jobb doboz, de nem bántam meg, hogy most sem rendeltem meg. Azt érzem, hogy a Pixibox ereszt egy kicsit le.... :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én meg pont úgy érzékeltem mintha kicsit be akarnának erősíteni. Korábban volt 1 v. 2 doboz ami nem volt az igazi, de az utóbbi időben én nem bántam meg. Mondjuk szívesen látnék akár valami izgalmasabb sminkterméket is egyszer, vagy ismét valami olyan újdonságot ami külföldön már nagyon nagy hype, itthon meg még sehol sem kapni ( mint az egyiptomi kence, bár az csak egy pici minta volt )

      Törlés
    2. Apropó külföldön nagy hype dolgok: az egyik kedvenc organikus márkámnál, a Pai Skincare-nél most vannak 3 napos mintacsomagok 1,5 EUR-ért, ingyen szállítással, ha érdekel:
      http://europe.paiskincare.com/pages/pai-sample-packs-166
      (És mindegyik verzióban van minta a csipkebogyó olajukból, amit már többször újrarendeltem...)

      Törlés
    3. Na, róluk nem is hallottam még, köszi a tippet!! Naná, hogy érdekel! :)

      Törlés
    4. Meg is rendeltem egy Pai próbacsomagot, izgatottan várom, nagyon köszönöm az ötletet Sil!

      Törlés
    5. Nekem már megjött (kb egy hét szokott lenni), egy-egy tasak minta van benne meg egy 10%-os kedvezménykód az első rendelésre. De tényleg elég egy tasak több alkalomra is, csak az olajjal vigyázni kell, mert az folyékony (ráadásul ugye narancssárga), ebben a formában nem annyira praktikus, mint a normál pipettás kiszerelésben.
      Viszont látom, most már megemelték a csomag árát 4 EUR-ra, vége az akciónak.

      Törlés
  4. Én másik verziót kaptam. Az enyémben nem volt ARTDECO, NYX rúzs és Lanvin parfümminta, helyette volt egy BEYU körömlakk (világos rózsaszín), NYX szemöldökpúder (ehelyett lehetett volna még 3 féle szintén NYX szempillaspirál: Doll Eye, Propel My Eyes vagy Fly With Me) és egy Nina Ricci L'Eau parfümminta. A szemöldökpúder sajnos Blonde árnyalat, az nekem tuti túl világos.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Óóó, a világos szemöldökpúderrel én sem tudtam volna mit kezdeni...Teljesen igazad van, a spirálok jobban passzoltak volna. Lehet hogy lesz cserelehetőség mint a múltkor? Kéred a Lanvin parfümmintámat? Elküldöm szívesen, csak dobj egy mailt!

      Törlés
    2. Lehet, hogy jobban passzoltak volna, de van szemöldökspirálom (nem szoktam egyszerre többet használni belőle), és végülis nem rossz ötlet, hogy többféle doboz van és azon belül is többféle verzió, hiszen a nagyobb darabszámot csak így érhetik el. Nem fog minden márka 1200 ugyanolyan terméket odaadni nekik...
      Milyen illat a Lanvin? Mert a virágos-púderes illatok nekem sem jönnek be annyira. Még ezt a Nina Ricci L'Eau-t is kicsit túl édesnek találom, bár ezen már pont gondolkoztam, hogy majd megveszem magamnak, úgyhogy ez most jól jött, hogy lehet kicsit tesztelgetni.

      Törlés
    3. A dobozod szerintem jobb lett, a szemöldökpúder pl. nekem jó lett volna világos árnyalatban, a körömlakkod színe se gáz, én ezért a rúzsért nagyon nem rajongok, ezüst festékem meg van 3 is, de nem használom őket, hát ez az Artdeco is az pont (de úgy látom ezt sok dobozba belerakták). Száraz bőrre való krémre/tejre se szavaztam volna, mert az én bőröm nem száraz, a tejeket pedig nem szeretem, arctisztításra nem váltak be. A hajápoló minták nagyon kicsik (szerintem a sampon kb. 3-4 hajmosásra elég ha nem hosszú valakinek a haja), a parfümminta helyett inkább raktak volna bele egy miniparfit, ahogy többször már. A kézkrémet meg elhagyhatták volna szerintem, az van mindenkinek otthon és az átlag ember nem Eucerinnel keni a kezét, vannak jobb kézkrémek olcsóbban. A tavalyi születésnapi box sokkal jobb volt, arról lemaradtam, most meg kár, hogy nem.

      Törlés
    4. Én is drukkoltam, hogy miniparfüm legyen benne, de hát olyanból sajnos nem sok van a hazai piacon. Így is már 3x kaptam (bár a Halloween pont nem jött be nekem, túl virágos).
      A krém elvileg minden bőrtípusra jó, csak a lemosó van kifejezetten száraz/érzékeny bőrre (jó, nekem se száraz, de kipróbálom majd).
      Körömlakkból végre egy visszafogottabb árnyalat, eddig hajlamosak voltak narancssárgát csomagolni nekem. :)
      Kézkrémet nem nagyon használok, de van a családban, aki igen, és ez teljesen illik az évszakhoz. Az Eucerint meg általában kedvelem. Persze, hogy vannak olcsóbb kézkrémek, de a box pont nem arról szól, hogy olcsóbb drogériás márkákkal tömjék tele, akinek az jön be, annak ott a Pixibag.
      Szerintem a tavalyi szülinapi box volt eddig összesítésben is a legjobb, de végülis ez is egy erős doboz.
      A szemöldökpúdert szívesen elküldöm, ha kéri valaki, nálunk a családban sincs senki szőke. Meg van pl egy teljesen bontatlan kék (628-as) BEYU szemceruzám valamelyik korábbi dobozból, az is inkább szőkéknek lehet jó.

      Törlés
    5. Sil - inkább virágos mint édes, elég harsány, olyan tipikus virágos parfümillat ( én meg ugye inkább édes illatokért vagyok oda ), nem annyira édes és púderes mint a Nina Ricci
      Vikkk - abszolút értem, így valóban nem sok hasznát veszed sajnos. ( Tejet én még nem is próbáltam arclemosásra, majd meglátom hogy válik be. Bár az én bőröm sem száraz )

      Törlés
    6. Eucerinre én is kiváncsi vagyok, főleg így ősszel, bicajozáskor eléggé ki tudja szárítani az időjárás, nem árt valami penge cucc. Bár volt már olyan drágább kézkrémem ami francot se ért ( pl. Douglas saját márkás )

      Törlés
    7. Köszi, akkor inkább nem kérem. A L'Eau nem rossz, sokkal frissebb, mint a többi Nina Ricci.
      Tejből én eddig a Vichy 3in1-et próbáltam, amelyik szintén Pixiboxban volt, az bejött (bár nem túl szépek az összetevői, de megnéztem, és azért organikus létére ennek a Naobay-nek sem).

      Törlés
    8. Szerintem a gyógyszertári kézkrémmel, amit ott kevernek ki (nálunk citromos kézkrém néven fut) meg pl. a Balea ureás kézkrémével/ akár körömvirágkrémmel többet értek, mint az Eucerinnel. Az összetevői alapján legalábbis semmi extra. 3 hónapig nagyobb igénybevételnek volt kitéve a kezem sok fertőtlenítőszer miatt (sokat kellett kezet mosnom és a fertőtlenítés volt a lényeg, nem az, hogy a kezem hogy néz ki) és egyik nagyobb márka terméke se vált be (L'Occitane se), nálam a hatás a fontos, nem a márkanév.
      Szerintem akinek a tavalyi boxában benne volt a Kerastase hajolaj, annak azóta se fogyott el, mert az elég gazdaságos termék és a minta/minitermék is nagyobb volt.
      Külföldön van Müllerbox, az kellene ide is. Olcsó, ennek ellenére jó termékeket raknak bele.

      Törlés
    9. A Kerastese hajolaj nekem se fogyott még el (az tényleg jó nagy volt, először azt hittem, hogy az a teljes kiszerelés), de mondjuk belejátszik, hogy rövid a hajam és nyáron nem használok ilyesmit. ;)

      Törlés
  5. Anyukám is azt hiszem gyógyszertári citromsavasat használ és esküszik rá!
    A Kerastese hajolajból még nekem is van :) Ja és tényleg csúcs. De abból mondjuk annyiért nem venném meg a teljes kiszerelést...

    VálaszTörlés
  6. Köszönöm, hogy megemlítetted a panyizsuzsi kupont!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó, de kedves tőled! :) Én biztos fel fogom használni, főleg így karácsony előtt..:)

      Törlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...