2014. december 17., szerda

Karácsonyi dekor az otthonomban


Gondoltam megmutatom hogyan öltöztettem ünnepi díszbe a lakást. A stílust talán úgy lehetne jellemezni hogy "eklektikus" - és akkor még finoman fogalmaztam. A vintage és shabby chic keveredik némi játékossággal és beúszik az utóbbi idők kedvence, egy kis skandináv jelleg. Szóval régimódi és néhol elegáns, néhol meg vidám és túlzsúfolt...:)


Ez egy Müllerben vásárolt kis fehér fa tálca amiben egy fehér gyertyatartó, egy valahonnan gyűjtött kődarab, egy ezüstszínű körte valamelyik évből a Kikából, és egy osztrák boltban vásárolt fából készült agancs vesz körül egy egyszerű kis üvegvázába állított egy szál fenyőágat.


Tudom, ez a szanszivéria nem túl karácsonyi, de szerintem remekül mutat a fehér gyertya és az ezüst tobozok mellett


Azt az ezüst mécsestartót még a Douglasban vettem, mellette az osztrák Depotban vásárolt kis gömb, benne műhó és minifenyők


A nappaliban lelógattam néhány sütikiszúró formát is


Ezek a nagyobb fenyők meg egy tálcán ülnek a műhóban egy Rovinjban vásárolt kis szuvenírrel


Mellette egy Yankee Candle karácsonyi gyertya fokozza a hangulatot


Ennek a tobozos ágnak nem tudtam ellenállni, szintén a Depotban vettem, a bogyós ágat is, a kis csillogó hópihedísz meg ami a vázának támaszkodik, a H&M Home-ból van


Fénybefőtt egy dekoratív sütitartóval és a Kikben vásárolt filléres ledes égősorral


A búra alatt - szintén fenyőág és ezüstszínű gömb égősor


Ez egy részlet az adventi koszorúmról, ezt a kis kastélyt egy kedves barátom készítette nekem, a koszorút meg egy szintén kedves barátnőmtől kaptam


Ez a kis Alice Csodaországban hangulatú részlet a konyhában van


Ezt a csipkefenyőt meg egy virágnagykerben vettem és beállítottam az örökzöld ágak mellé - a konyhaszigetre

és akkor még lesz majd egy fenyőfa is....:))




7 megjegyzés:

  1. Csodaszép O.O igazán hangulatos :)

    VálaszTörlés
  2. Hihetetlen mennyire hangulatos!:)

    VálaszTörlés
  3. De kedves tőletek :)) Én meg néha már szemlesütve állítok be otthonra egy-egy újabb dekorelemmel, mert Férfim szerint túúúl sok és egyébként is ne vegyek több mécsestartót meg ilyenek :)) Amúgy épp most ajándékoztuk meg egymást a barátnőimmel és mit kaptam? Egy új mécsestartót..:)

    VálaszTörlés
  4. Jaj, de jó! Nagyon tetszik a tálcás összeállítás, a búra a világítással is gyönyörű!! Nagyon szeretem az eklektikát, pláne a szürke-fehér összeállításokat!! Ügyi vagy! Eszter

    VálaszTörlés
  5. Mindegyik gyönyörű és ízléses is, én nem érzem soknak.:)
    Kis fenyőfákat és műhavat hol érdemes venni? Olyan kis KIK-es égősor nekem is kell!

    VálaszTörlés
  6. Köszi:) Fenyő és műhó ügyben érdemes benézni viragnagykerbe vagy hobbiboltba. A Kikben meg szinte mindig lehet valami jó dekorcuccot találni. Ja és ha valakinek van a közelben Kika, ott meg 24-én féláron szoktak lenni a karácsonyi dolgok.

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...