2014. december 3., szerda

Decemberi, karácsonyi Pixibox!



Azok kedvéért, akik megrendelték a pixiboxot és még nem kapták meg, de véletlenül, vagy félvéletlenül idekattintottak - most egy csomó kép következik, mielőtt bemutatnám a doboz tartalmát :) Hogy ne rontsam el senkinek a meglepetést!


Ez itt egy kép az én bontatlan pixiboxomról:


Ez meg néhány kép egy cuki sünről:


És akkor most jöjjön a dobozom tartalma:

Mint ahogy mostanában megszokhattuk, több különböző tartalmú dobozt állítottak össze, így nem minden vásárlónak ugyanazok a termékek vannak benne:


Osis Glamination Strong Glossy Holdspray - 100 ml - utazó méretű termék
Uriage Creme Lavante - krém tusfürdő - 200 ml - teljes kiszerelésű termék
Uriage Isofill - intenzív ráncfeltöltő szérum - 10 ml - mini termék
Bielenda hidroplasztikus anatómiai arcmaszk -1 db - teljes kiszerelésű termék
CoconutOil Cosmetics - LipBalm ajakápoló balzsam - teljes kiszerelésű termék
Clarins HydraQuench krém - 5 ml - mini termék
Clarins arctisztító tej - 10 ml - mini termék
La Roche-Posay Rosalia CC krém - 3 ml - minta
Jimmy Choo Man és Jimmy Choo Flash parfümminták

Ezen kívül a Pixi magazinban is meglepetések várnak ránk:

1000 Ft-os Clarins kedvezmény
JOY előfizetéshez ajándékba három szám Instyle magazin
1000 Ft-os Nuxe kedvezmény



Osis Glamination hajspray - Erős tartású fény-lakk

Ennek örülök, mert igazán jó szolgálatot fog tenni az év végi partikon, elfér a kis táskámban is, szóval szuper!


Jimmy Choo parfümminták - nagyon kedves figyelmességnek tartom, hogy női és férfi változat is került a dobozba! Igazi klasszikus-elegáns illatok egyébként.



Uriage krémtusfürdő - én jobb szeretem a színes, illatos, gyümölcs meg fűszeres meg mindenféle illatú tusfürdőket, viszont érzékenyebb bőrű Férfim imádni fogja - persze azért én is kipróbálom majd :)


A Clarins HydraQuench krémet már ismerem és csodás. Aki most próbálja először, imádni fogja!



La Roche-Posay Rosaliac CC krém - Húú, ennek nagyon, nagyon megörültem!! A BB krémjét már használom egy ideje és most kipróbálhatom a CC-t is, ami a nagy hidegből-melegbe és melegből-hidegbe helyzetek okozta pirosodásomon is segíteni fog, juhé!


Itt tartom szükségesnek megjegyezni, hogy a Pixibox már megint olvasott a gondolataimban. Reggel munka közben épp babráltam a kicserepesedett ajkamat és bosszankodtam, hogy nem hoztam magammal semmilyen ajakírt...feltúrta a táskámat, kiforgattam a zsebeimet és semmi. Ekkor arra gondoltam, hogy milyen jó lenne ha még ma megérkezne a pixidobozom és esetleg lenne benne ajakbalzsam. Hát, volt! Ráadásul levendulás :) Egyébként egy igazi tündéri, bájos cucc, ha lecsavarod a tetejét akkor egy kis pozitív üzenetet olvashatsz :)


Clarins arctisztító tej - ha a többi Clarins termékhez hasonló a minősége akkor jóban leszünk :)


Uriage Isofill ráncfeltöltő szérum - Ilyesmiket is mostanában kezdtem nézegetni, főleg a két szemöldök közötti részre vonatkozóan az arcomon..:) Örülök, hogy kipróbálhatom ezt, remélem beválik.


Bielenda maszk - Egy időben teljesen meg voltam veszve az ilyen textilmaszkokért, csak valahogy sehol nem bukkantam rá, úgyhogy ez is szuper!


Én most kimondottam elégedett vagyok a pixiboxommal, csupa jól használható termék van benne. Úgy látom most - így karácsony előtt - biztosra mentek és nem tettek bele olyasmiket amik csalódást okozhatnak, például túl piros rúzs vagy túl neon lakk vagy bármi. Inkább olyan holmikkal pakolták tele amit még a legfinnyásabb vásárló is el tud használni, de ha mégsem akkor el lehet ajándékozni karácsonyra is :) Ki ne tudna használni például egy hajlakkot, levendulás ajakbalzsamot, sminklemosót, krémtusfürdőt, arcmaszkot? Új termékeket tekintve is rendben van a dolog, mert 3 olyan márka is van benne amivel most lesz alkalmam megismerkedni a Pixiboxnak köszönhetően. Az ár is nagyjából okénak tűnik - főleg ha figyelembe vesszük hogy ebben tulajdonképpen a szállítás díja is benne van - de még majd utánanézek az egyes termékek árainak is. Ráadásul a Nuxe és a Clarins kuponokat tutira használni fogom, így már 2000 ft-ot spórolok is.











15 megjegyzés:

  1. De jó, hogy nem rendeltem meg. :-D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D Na, ezért kell minél hamarabb bemutatnom, hogy megkönnyebbüljön, hogy nem rendelte meg az akinek nem jön be a doboz tartalma :)) Meg a sün miatt is...:)

      Törlés
    2. A süni bejött... csak a doboz nem.

      Törlés
  2. Valamiért én is Vikkk-kel kell, hogy egyetértsek. :-(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Karácsony előtt lehet hogy sokan esetleg valami extrábbat vártak, vagy számítottak sminktermékekre is. Most inkább praktikus dolgok vannak benne úgy látom. Nekem végül is megérte, mert mindent fogok tudni használni, az ajakbalzsam meg fenemód jókor jött...:))

      Törlés
    2. Na de a márkákat lehetett tudni előre, és nem volt köztük sminkes márka, úgyhogy aki ennek ellenére várta volna, az nagyon nem figyelt oda... Ráadásul a múltkori doboz kifejezetten sminkhangsúlyos volt.

      Törlés
    3. A Clarins-nek vannak sminkcuccai, így én arra gondoltam hogy az tuti állandó termék lesz minden dobozban, pl mini spirál, korrektor.

      Törlés
    4. Hú, egy Clarins minispirálnak azért örültem volna, valóban...! Szempillaspirált még nem próbáltam tőlük, csak mono szemhéjpúdert, az elég jó.

      Törlés
  3. Hajlakkot - én, mármint nem használok, kb évente egyszer van úgy megcsinálva a hajam hogy lakkozni kellene és amúgyis utálom a lakkokat, természetellenes hatást nyújtanak. A krémes sminklemosó...hát, épp múlt héten végeztem ki valami mintát ami valamelyik másik pixiben volt, nem szeretem a krémes lemosókat, na.... A tusfürdőt nyilván el tudom használni, de nincs bőrproblémám, így valami illatos-karácsonyos fajtának jobban örültem volna. A parfümminták...hát ....vásárlások mellé már kaptam annyit, azok mellett elfér. Az egészből nekem talán a lipbalm keltette fel leginkább az érdeklődésem, ahogy néztem az legalább minden dobozban benne volt eddig amiket láttam. Amúgy holnapra várom a dobozom :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Clarins cuccokból azt hiszem változó az összetétel, lehet hogy a tiédben mondjuk maszk meg tonik lesz.
      Tusfürdőkből én is az illatos csodákat bírom! :)
      A lipbalm cuki és jó is, de azért remélem a tiédben még lesz olyasmi ami bejön :)

      Törlés
  4. Én ugyanezt a verziót kaptam, csak az enyémben a Clarins HidraQuench krém helyett a lotion volt (normál és kombinált bőrre, úgyhogy pont jó), a maszk a fiatalító változat, ajakbalzsamból pedig az Original-t kaptam. Nagyon örülök, hogy végre nem sminktermékek meg körömlakkok voltak benne, még a tusfürdőnek is, mert tavaly is nagyon bejött az Atoderm mosakodókrém, remélem, ez is van olyan jó. Ugyan nem száraz a bőröm, de ilyenkor télen azért ráfér a hidratálás, így legalább nem kell testápolót használnom (amit mindig elfelejtek). Parfümből mondjuk igazán lehetett volna valami kis cuki üvegcsés miniparfüm a minták helyett (ráadásul az enyémben a férfiparfümnek rossz a fújókája), de tudom, hogy azokat nehéz beszerezni nálunk. Most egyedül az ajakbalzsamot fogom cserélni, mert azt továbbra sem használok.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A Clarins krém szuper - a múltkori akcióban szert tettem egy mintákkal teli szütyőre Clarinsklubnál - nagyon jó cucc!
      A tusfürdőről sejtettem hogy ez hasonló lesz az Atodermhez, egyébként azt is elhasználtam simán, főleg télen jól jön az ilyesmi száraz bőrre, tényleg.
      Az ajakbalzsamban én bízok erősen, főleg mivel sima kókuszolajat szoktam néha használni és az elég jó. Jobb mint a méhviaszos cucc amit még külföldről rendeltem ( Burts'n'Bees ) - az egy fél év után valahogy elromlott, megkeményedett, ócska lett az állaga...
      Az Original a sima, semleges verzió? Neked milyen üzenet volt a kupakban? Kiváncsi vagyok ugyanaz van-e mindenkinek :)

      Törlés
    2. Igen, az Original a sima. Mivel majd cserélni szeretném, nem bontottam fel, így nem tudom sajnos, milyen üzenet van a kupakban...

      Törlés
    3. Bocs, átsiklottam a cserélős info felett. Mindenesetre a koncepció tetszik, hogy kedves kis üzeneteket rejtenek a kupak alá, persze ilyesmi csak akkor vesz le a lábamról, ha amúgy jó minőségű maga a termék.

      Törlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...